Inloggen
voeg je hartenkreet toe

Hartenkreten

Ik had iemand nodig, in dit leven. Ik werd ontvangen door een moeder, die vanaf de eerste seconde van mijn aards bestaan voor mij zorgt. Ze heeft altijd voor me gezorgd, vanuit haar liefde en volledige toewijding.
Ik geloof, dat ik hier mee een zeer dankbaar mens kan zijn en blijven. Ik geef haar alle eer, die zij nu verdient! Wat rest mij verder te zeggen?

Schrijver: Petra Hermans, 16 december 2013


Geplaatst in de categorie: familie

3.0 met 12 stemmen 23.907



Er zijn 8 reacties op deze inzending:

Naam:
T. Kolk
Datum:
18 december 2013
En je vader...?
Naam:
Fred
Datum:
17 december 2013
Misschien iets over je vader ?
Naam:
Hendrik
Datum:
17 december 2013
Email:
klaassens38zonnet.nl
Zo te zien lijk je veel op jouw moeder, Petra. Of dat innerlijk ook zo is, kan ik alleen maar vermoeden. In elk geval past hierop geen cynische reactie, maar alleen lof voor de manier waarop je je waardering voor haar onder woorden hebt gebracht.
Naam:
Koert Karlson
Datum:
17 december 2013
Volgens mij is dit geen echte Bewering. Het zijn wat losse, charmante gedachten. Er ontbreken karakter en heldere stellingname. Meer lijkt het tekst voor een kerstkaart, Overigens lijkt 'volledige toewijding' van mam wel erg dienstbaar. Voor veel minder doet prinsesje Petra het blijkbaar niet.
Naam:
Jennifer
Datum:
17 december 2013
Dit schrijven is een: Hartenkreet.
Naam:
Günter Schulz
Datum:
17 december 2013
Een mooie hommage, eigenlijk tegelijk aan alle zorgzame en toegewijde moeders overal ter wereld, prachtig verwoord. Er verder nog iets aan toevoegen zou de zeggingskracht afzwakken. Jouw bewering lezend riep bij mij onmiddellijk het beeld van mijn moeder op, die onlangs op de hoge leeftijd van 94 jaar in haar slaap vredig is heengegaan.
Naam:
mobar
Datum:
17 december 2013
Een mooi dankbaar en intens schrijven over jouw moeder, met een mooie foto.
Naam:
Joanan Rutgers
Datum:
17 december 2013
Gedurfd, intiem, gelaagd. Om dat soort literaire uitschieters gaat het!

Geef je reactie op deze inzending:

( vink aan als je niet wilt dat je e-mailadres voor anderen in beeld verschijnt)