Inloggen
voeg je hartenkreet toe

Hartenkreten

Aanklacht

Als je bij deze woningbouwvereniging, die de naam draagt van "Elk een", wat zoveel betekent als "iedereen", maar dan vertaald in de noordelijkste taal, de huur niet op tijd voldoet dan word je zelfs na dertig huurjaren, zonder huurachterstand, als staatsvijand nummer een behandeld. Eerst word je telefonisch benaderd op een zeer intimiderende manier. Na het plegen van een boze telefoon en een dwingende email, is dit gestopt in 2013. Vervolgens wordt er langs je huis gelopen en commentaar geleverd. Dit alles is het gevolg van een idioot, een psychopaat, die zich heel vriendelijk kan voordoen en de grofste leugens vertelt als een ijzeren Hein. Het wonderlijke van dit alles is dat deze leugens en laster worden geloofd door hard werkende mensen die een redelijk goede baan hebben, in ieder geval personen die met jouw persoonsgegevens te maken hebben, in wie jij je vertrouwen moet stellen. En dit is nu exact de clou van het hele verhaal, dat jij als huurder denkt jouw gegevens in goede handen te hebben gegeven, doch niets is minder waar. Er wordt heel doodgewoon voor je huis gezegd : "Zij heeft een huurachterstand." Het ontbreekt deze gestoorde mensen in elk opzicht aan inzicht in hun eigen gedrag. Ik spreek hier de wens uit dat deze mensen werkeloos worden, door personeelszaken eruit worden gezet zonder kans meer op een vaste baan en naar de voedselbank moeten gaan als overlevingsstrategie. Ik wens het deze mensen van harte toe. Oog om oog, tand om tand. Voet om voet, hand om hand.

Schrijver: Wilma de Bruïne, 2 juli 2014


Geplaatst in de categorie: woonoord

3.6 met 8 stemmen 209



Er is 1 reactie op deze inzending:

Naam:
Günter Schulz
Datum:
4 juli 2014
Je kunt ongewild in verschillende en erg onplezierige situaties verzeild raken, Wilma. Als doelwit en onderwerp van een lastercampagne ben je helaas machteloos. Jouw boosheid en ook jouw verwensingen (zo ken ik je eigenlijk niet uit je bijdragen en reacties) zijn alleszins begrijpelijk. Je hebt recht op rehabilitatie. Sterkte derhalve.

Geef je reactie op deze inzending:

( vink aan als je niet wilt dat je e-mailadres voor anderen in beeld verschijnt)