Inloggen
voeg je hartenkreet toe

Hartenkreten

Laat de hoop niet varen.

Hoge verwachtingen heb ik niet meer van het leven, want dan kan ik alleen maar teleurgesteld worden.
Maar ik blijf altijd hopen dat bepaalde situaties ten goede gekeerd worden.
Het geloof in God en veel gebed is voor mij dan ook zeer belangrijk.

Ik heb 3 mooie dochters en ik houd ontzettend veel van ze!
Destijds heb ik ze - vanwege echtscheiding - bij hun vader gelaten. Dit omdat het door de situatie niet anders kon. En ik heb het gedaan voor hun eigen bestwil. Soms is houden van: 'loslaten'.

Met mijn oudste dochter heb ik altijd contact gehouden.
Mijn middelste dochter heeft nog moeite met contact.
En wonder boven wonder heeft mijn jongste dochter het initiatief genomen om mij weer te ontmoeten!(zie foto)
Binnenkort ga ik mijn kleinkinderen ontmoeten, de kinderen van mijn jongste dochter.

Een paar jaar geleden heb ik mijn kinderen aan God teruggegeven. Ikzelf kon het gemis niet meer dragen.
God heeft zijn werk gedaan!

Ik heb pas geleden een kort filmpje gemaakt, speciaal voor kinderen. Eigenlijk bedoeld voor mijn kleinkinderen..
Ik laat de hoop niet varen, nooit!


Zie ook: http://youtu.be/fwJQ3HZCWE4

Schrijver: Alida Booij, 8 augustus 2014


Geplaatst in de categorie: emoties

Er is nog niet op deze inzending gestemd. 133



Er zijn nog geen reacties op deze inzending.


Geef je reactie op deze inzending:

( vink aan als je niet wilt dat je e-mailadres voor anderen in beeld verschijnt)