Inloggen
voeg je hartenkreet toe

Hartenkreten

Ditheke lief

Ik ben hier los gegaan, heb gek gedaan en mijn zwakte getoond. Cijfermatig soms niet beloond maar dat interesseert mij totaal niet. Vrienden en vijanden gemaakt, sommigen zijn blijven hangen, anderen hebben afgehaakt.

Ditheke lief, dank je wel...

Schrijver: Fred, 16 december 2014


Geplaatst in de categorie: bedankt

4.0 met 8 stemmen 169



Er zijn 5 reacties op deze inzending:

Naam:
Edith Meyers
Datum:
19 november 2015
Ha Fred, ik lees hem nu pas... nu ja beter laat dan nooit XXX thanks.
Naam:
An Terlouw
Datum:
7 januari 2015
Een heel mooi werkje Fred, en weet je, om lovend te spreken hoeven we niet te wachten tot de mensen er niet meer zijn hè dus heb je dit heel goed gedaan. Ze verdient het ten volle!
Naam:
J.de Groot
Datum:
20 december 2014
Er zijn nu eenmaal mensen en ook heel veel verschillende mensen Fred.
En er zijn óók robots, blijkt nu weer hier.
Naam:
Fred
Datum:
17 december 2014
Je lult uit je nek Joanan. Dit is een bedankje voor Ditheke, door haar heb ik hier mogen zijn. Maar ja, jij moet je geweldige ego weer eens laten blijken.
Naam:
Joanan Rutgers
Datum:
16 december 2014
Je afscheidswoorden vormen inmiddels een heus boekwerk. Ik denk toch echt, dat je voorgoed bij het eiland Hartenkreten.nl voor anker bent gegaan, ouwe piraat. Je schip is inmiddels niet zeewaardig meer, you have to stay, Jack Sparrow! Ik dacht meteen aan 'I did it my way', maar dan door Herman Brood.

Geef je reactie op deze inzending:

( vink aan als je niet wilt dat je e-mailadres voor anderen in beeld verschijnt)