Inloggen
voeg je hartenkreet toe

Hartenkreten

Ware liefde is moeilijk te vinden

Mutsumi Fujisaki, beter bekend als Miyu Uehara, is geboren op 2 mei 1987 op het eiland Tanegashima,

Miyu's ouders zijn Hisao en Ichiko. Ze was de jongste van tien kinderen en ze is in armoede opgegroeid.

Ze ging naar de middelbare school in Kagoshima, het Napels van het Oosten genoemd, op het eiland Kyushu.

Op haar zeventiende ging ze naar Tokyo, waar ze werkte als een gastvrouw in een nachtclub/bar.

Ze verscheen op de cover van de wekelijkse Playboy en in juli 2009 verscheen haar eerste fotoboek.

Miyu verscheen in 445 tv-programma's en 2 tv-commercials. Naast model was ze actrice in talk-shows en comedy's.

Miyu wilde terug naar Tanegashima, ze wilde bij haar moeder in de hemel zijn, die in maart 2010 was overleden.

Ze blogte dat ze geen ware liefde kon vinden en op 12 mei 2011 heeft ze zichzelf met een sjaal en riem opgehangen.

Een kennis vond haar rond twee uur 's nachts in haar appartement in de wijk Meguro van Tokyo. Miyu werd

vierentwintig jaar en ze is begraven in Kagoshima. Ik denk aan 'True Love Is Hard To Find' van Bonnie Raitt.

Schrijver: Joanan Rutgers, 20 december 2014


Geplaatst in de categorie: eenzaamheid

3.7 met 3 stemmen 136



Er zijn 2 reacties op deze inzending:

Naam:
Joanan Rutgers
Datum:
22 december 2014
Zelfliefde wordt vaak zeer bemoeilijkt, wanneer je als kind ernstig beschadigd/kapotgemaakt bent. Onverwerkte trauma's blijven pijn doen en kunnen zelfs dodelijk zijn, indien je daar niet adequaat mee geholpen wordt. Daarom is de psychiatrie zo noodzakelijk. Ik vond dat lied van Whitney destijds zeer schoon gezongen, maar qua inhoud ver over de top en erg onecht. Ze oversteeg zichzelf, zoals manisch-depressieven dat kunnen doen. Het was too much met een cocaïne-drive. Ze is uiteindelijk verdronken in haar echtheid, die louter uit eenzaamheid bestond. Net als Miyu, die ook succesvol was in een schijnwereld vol glitter en glamour. Uiterlijke schoonheid laat uiteindelijk je ware zelf in de steek. Het vacuüm wat rest, is te weinig om jezelf nog aan vast te klampen. Als wrakhout sla je tegen de harde rotsen kapot. De buitenwereld, die je diende, is één van de vele, aardse illusies. Wanneer de zeepbel op hoge hoogte uit elkaar spat, maak je vanzelfsprekend een doodsmak. Enkel te overleven, wanneer je voordien in voldoende, innerlijke bagage hebt geïnvesteerd. Daarom is geestelijke rijkdom ook zo enorm belangrijk voor een mens. Dan doet het er niet toe, dat Miyu uiterlijk gezien bloedmooi en supersexy was. Ze is trouwens één van de vele (foto)modellen, die wereldwijd zelfdoding hebben gepleegd. Blijkbaar een zwaargewicht binnen de risicoberoepen.
Naam:
Gabriëla Mommers
Datum:
21 december 2014
Email:
gabrielamommersyahoo.com
'I found the greatest love of all inside of me', zong Whitney Houston. Maar ik betwijfel of ze die echte liefde daar werkelijk gevonden heeft, want ze strooide al te overdadig met witte poedertjes. Toch is dat wel de plek om echte liefde te vinden. Zo binnen, zo buiten. Als je liefde in je binnenwereld vindt, komt het ook in je buitenwereld naar je toe. Maar als je het alleen in je buitenwereld zoekt, dan vind je het niet.

Geef je reactie op deze inzending:

( vink aan als je niet wilt dat je e-mailadres voor anderen in beeld verschijnt)