Inloggen
voeg je hartenkreet toe

Hartenkreten

Een mislukte sollicitatie (vervolg)

Deze keer had ik er wel zin aan gehad......
Het lijkt mij haast vanzelfsprekend dat ik zeer graag de tegen de wanden van de "Vriendenkraal", een in Afrikaanse stijl gebouwd optrekje op het terrein van het Safaripark in Hilvarenbeek, geposteerde en in potten met helder, sterk water ondergebrachte foetussen en embryo's, voor mij de zo kwetsbare getuigenissen van het "voorgeboortelijke" leven van de diverse wilde dieren, gehuisvest in het Wildpark, alsmede de gigantische dierenschedels, van commentaar en toelichting zou hebben voorzien voor een breed, belangstellend en eventueel buitenlands publiek.

Mijn mede-sollicitanten, mogelijke toekomstige collega's en vrijwilligers waren echter en masse op komen dagen en het was ook vanzelfsprekend dat iedere kandidaat voor de functie zijn of haar eigen kwaliteiten en verdiensten en zijn of haar zogenaamd grote affiniteit met dieren breed had uitgemeten op het sollicitatieformulier.

Ik kwam niet door de selectie; ze overvleugelden me allen mateloos, ze streefden bij voorbij en ik moest in hun schaduw lopen.

Nu zou ik ook nooit meer die vriendelijke heren ontmoeten die mij zo verwelkomd hadden en mij alvast een voorproefje hadden gegeven van mijn toekomstige werkzaamheden in de "Vriendenkraal".....

Maar deze keer had ik het graag gedaan....

Schrijver: I. Broeckx, 13 april 2015


Geplaatst in de categorie: dieren

2.0 met 1 stemmen 1.039



Er zijn nog geen reacties op deze inzending.


Geef je reactie op deze inzending:

( vink aan als je niet wilt dat je e-mailadres voor anderen in beeld verschijnt)