Inloggen
voeg je hartenkreet toe

Hartenkreten

Syrische medemensen

Wat zou jij doen als de Alkmaarders ineens besluiten om jouw woonplaats plat te bombarderen? Als het Hollandse leger ineens jacht op jou gaat maken, omdat je je verdacht gedraagt en niet chauvinistisch genoeg bent? Als de geheime dienst jou ineens 's nachts gaat martelen, omdat ze vermoeden dat je een staatsgreep voorbereidt. Dat Oranje-gezinden je willen lynchen, omdat je verdacht wordt van het opblazen van paleis Noordeinde, terwijl het koninklijk gezin daar vertoeft? Dat de Russen je bombarderen omdat je tegen pretletter Rutte en zijn geslepen boevenbende strijdt?

Ik durf wel te wedden dat je ook op de vlucht slaat naar oorden waar het beter is, waar je een waardig bestaansrecht hebt, Madurodam en België bijvoorbeeld. Of de Waddeneilanden, waar nooit veel gedoe over oorlogsgedoe is. Je kunt natuurlijk ook voor de Galapagos Eilanden kiezen, want daar overheersen de unieke diersoorten in pure harmonie. Wapens godzijdank verboden. De knuppel was het eerste, dodelijke wapen van de mens, inmiddels zijn er kernwapens, die de aarde honderden keren kunnen vernietigen! Gemaakt door hoogst krankzinnige oorlogszuchtigen en liefdeloze machtswellustelingen. Die mediageile grootheidswaanzinnige Vladimir Poetin met zijn lelijke tronie, waarmee hij nog geen afgelebberde, dikke hoer kan versieren, pocht zelfs met het feit, dat hij niet zal aarzelen om atoomwapens te gebruiken! Hoe bizar is dat! Terwijl de Russische bevolking hem al decennia-lang heeft verkozen als leider. Het Russische volk is zwaar negatief geïndoctrineerd, dat kan niet anders als je voor een massakiller als Führer Poetin bent! Een wijze intellectueel noemt die ijskoude jakhals terecht gevaarlijker dan Adolf Hitler! Hij doodt immers de rebellistische Syriërs, die wel de moed hebben om tegen het kwaadaardige regime van Führer Assad te strijden! Poetin en Assad zijn net zo erg als de gewetenloze slachters van I.S., die ook geen sprankje vruchtbaarheid bewerkstelligen!...

Tegenstanders van de Syrische vluchtelingen, zoals de Pegida-beweging en andere rechtsextremistische malloten, krijsen, dat die aanstormende asielzoekers vol verkrachters en anti-westerse moslims zitten, maar dat is natuurlijk sterk overdreven en komt voort uit hatelijke vooroordelen en paranoide misvattingen. De beroemde schrijver Stieg Larsson waarschuwde al in zijn Millennium Trilogie voor de neo-nazistische groeperingen in Europa. Er werden zelfs daadwerkelijk vanuit die hoek aanslagen op hem gepleegd. Syrische mensen zijn net als wij en ja, ook zij hebben erotische verlangens, zoals alle mensen op aarde. De Syrische mannen zijn net als de Nederlandse mannen en ze randen echt niet zomaar wildvreemde vrouwen aan, wat een belachelijk fabeltje is van xenofobe overdrijvers, die er alles aan doen om onbekenden zwart te maken. Ik ken genoeg Nederlanders die geen haar beter zijn dan zogenaamde Syrische slechterikken. Erger nog, ze herkennen hun gelijken niet. Ze wanen zichzelf meer, terwijl ze in feite door hun asociale opstelling veel minder zijn. Het uitschot komt niet van buiten, sterker nog, van buiten komen juist de meest mooie, intelligente en begaafde mensen van buurland Syrië.

Dan over de onderbuikgevoelens gesproken. Ik schaam me diep voor die vijandige hekken rondom Hongarije, alsof je wilde dieren wilt tegenhouden, maar je hebt het wel over mensen zoals jij en ik, ja. Je kunt er op die manier wilde dieren van maken, maar dan ben je dubbel schuldig. Je kunt er op denigrerende manier witte broodjes naar gooien, maar dan ben je eveneens dubbel schuldig. Zij zijn de nog overgebleven beschaving van Syrië en als je hun weigert, dan weiger je om als continent beschaafd en integer te blijven. De onverschilligheid van vele Europeanen rijst de pan uit en dát is pas een bron van bezorgdheid! Blijkbaar is er niets, maar dan ook niets van de Jodenvervolging en massale Jodenmoord geleerd en begint al die inhumane ellende op walgelijke wijze opnieuw.

Hoeveel Nederlanders kijken niet 's nachts naar pornosites om aan hun seksuele gerief te komen? Dat zijn er heel wat, inclusief mijzelf, want als man zonder stoeipoes of banale opblaaspop heb je niet veel betere keuze. Dat ontlaadt de fysieke spanning, wat alleen maar positieve effecten geeft. Alleenstaande vrouwen doen overigens niet anders, wat ook hun algehele gesteldheid ten goede komt. Ze willen wel graag samen met een man copuleren, maar het loopt vaak anders. Veel wordt alleen beleefd, wat samen had kunnen zijn. Denk niet dat Nederland alleen veel pornosites heeft, want Syrië heeft er minstens zoveel en hun topsexactrice Louna Alhassan bewijst dat alleen al in haar eentje.

Schrijver: Joanan Rutgers, 23 oktober 2015


Geplaatst in de categorie: psychologie

4.5 met 2 stemmen 88



Er zijn nog geen reacties op deze inzending.


Geef je reactie op deze inzending:

( vink aan als je niet wilt dat je e-mailadres voor anderen in beeld verschijnt)