Inloggen
voeg je hartenkreet toe

Hartenkreten

Donker of donkerder?/De aangename mildheid van mijn medemens

"Doet u dat in Godsnaam niet, mevrouw!" waarschuwde de drogist. Geheel onwetend omtrent het te verwachten drastische effect van de kleurbehandeling had ik argeloos de zwarte haarverf op de toonbank ter afrekening aangeboden. "Het maakt u zó hard" lichtte de man nog toe en stelde ter vervanging een verpakking van een nauwelijks lichtere kleur voor. Ik gehoorzaamde.

Na de procedure in de badkamer was het resultaat nog altijd opmerkelijk donker en het riep de belangstelling van velen op en mildere of hardere oordelen, hoewel weer eens bleek hoe welwillend en vriendelijk de medemens ondanks alles vaak is, aangezien vele verzachtende verklaringen werden aangevoerd en zeer inventief gevonden maar buitenissige waarderingen werden uitgesproken, waarvoor men zich in alle bochten wrong, ten aanzien van mijn toch zonder twijfel wel opmerkelijk en onverwacht donkere haardos.....

Schrijver: I.Broeckx, 9 januari 2016


Geplaatst in de categorie: lichaam

2.5 met 2 stemmen 64



Er zijn nog geen reacties op deze inzending.


Geef je reactie op deze inzending:

( vink aan als je niet wilt dat je e-mailadres voor anderen in beeld verschijnt)