Inloggen
voeg je hartenkreet toe

Hartenkreten

Ontmoetingen bij het station (vervolg)

Ze leek me een Braziliaanse of Spaanse met geprononceerde lippen, licht getint, en met warrige zwarte krullen. Wachtend op lijn zes kwamen we te praten, eerst over het weer, daarna over de menselijke lotsbestemming dan wel over het geluk dat ons toebedeeld was of eventueel nog verschaft zou worden vanuit de duistere en onbekende regionen waar dit kennelijk bepaald wordt.....
Een meneer in een scootmobiel, bovendien ten prooi aan heftige, kennelijk oncontroleerbare trillingen en scheef hangend in zijn voertuig kwam over de Spoorlaan in razende vaart voorbijsuizen en wekte grote verontrusting op bij mijn stadsgenote evenals de vele sterfgevallen die nog onlangs haar aandacht hadden getrokken. Maar spoedig arriveerde een blauw-getinte auto aan de overkant van de laan. Mijn gesprekspartner van het moment stak haastig over nadat we elkaar eerst nog het vurig gewenste levensgeluk toegewenst hadden.....

Schrijver: I.Broeckx, 17 januari 2016


Geplaatst in de categorie: individu

3.0 met 1 stemmen 34



Er zijn nog geen reacties op deze inzending.


Geef je reactie op deze inzending:

( vink aan als je niet wilt dat je e-mailadres voor anderen in beeld verschijnt)