Inloggen
voeg je hartenkreet toe

Hartenkreten

Ontmoeting aan de Noordhoekring

Ik ontmoette hem op de Noordhoekring. Zijn vergrijsde snor en baardje vormden een smalle, dunne lijn rond zijn neus en mond. Hij stapte van zijn fiets, zette één voet naast het voorste wiel en zijn vriendelijkheid overstelpte mij.

We hadden elkaar twaalf jaar niet gezien en ik herinnerde me de avonden van de eetclub en zijn opmerking dat hij mij zo lelijk vond en dat alle anderen, daar aanwezig, daar ook zo over dachten, maar dat mijn liefheid immens was en ondanks alles overtuigend. Ik was niet vergeten dat hij had gezegd te houden van "extravaganza" in de seks, om de waarheid te schrijven in het geheel niet mijn voorkeur helaas en vele details van zijn eerdere, veelvuldige, vertrouwelijke ontboezemingen stonden mij overigens nog helder voor de geest en met grote accuratesse was ik in staat te informeren naar zijn schilderwerk, naar zijn voortgezette baan bij de gemeente en naar overige aspecten van zijn leven en bezigheden, tot onze wegen scheidden en ik mijn afspraak bij de kapper na zou komen......

Schrijver: I.Broeckx, 19 januari 2016


Geplaatst in de categorie: individu

3.0 met 2 stemmen 34



Er zijn nog geen reacties op deze inzending.


Geef je reactie op deze inzending:

( vink aan als je niet wilt dat je e-mailadres voor anderen in beeld verschijnt)