Inloggen
voeg je hartenkreet toe

Hartenkreten

Jezus.

"Jezus"

Kan wonderen verrichten dat is nu zeker,
bij een paar van zijn volgers draaien in ieder geval de radertjes
van het aantal kijker/kliks op hun inzendingen veel sneller dan bij anderen inzenders.

Heeft iedereen dat wel gezien nu, het is echt een wonder, een beter bewijs is er niet!

Het is zoals Ton Hettema laatst schreef: je zou er haast gelovig van worden!

God Allemachtig, dat is nu nog eens een echte -verschijning-, ik ben er stil van.

Amen.

Schrijver: J. de Groot, 14 april 2016


Geplaatst in de categorie: internet

3.0 met 18 stemmen 400



Er zijn 4 reacties op deze inzending:

Naam:
Len Cornelis
Datum:
16 april 2016
Sta mij toe te twijfelen aan de jubelreactie van Karel Jong. Deze is of ironisch bedoeld of kwestie van dommige taxatie. Bijdragen over religie zijn hier niet altijd even tolerant van toon of commentaar. Veelzeggend en positief, dat dit draadje in meer opzichten nog kalm verloopt. Dat past deze mooie site wel.
Naam:
J.de Groot
Datum:
16 april 2016
Beste reactiegevers, ik blijf erbij het is
---- "Wonderbaarlijk" ----

Goddelijk toch om te zien hoe de techniek ingezet kan worden op deze schrijfsite om "het licht" in de duisternis te brengen hier, mooi hoor!
Naam:
Karel Jong
Datum:
15 april 2016
Het ligt vaak aan de veelal goed geschreven, bijna literaire bijdragen over dit onderwerp op deze site. Op heldere wijze en met ruimte voor milde kritiek behandelen deze schrijvers de delicate onderwerpen. Vaak zijn de teksten relativerend van aard. De nadruk op het eigen gelijk overheerst zelden. Op andere sites kreeg ik soms het vermoeden, dat digitale, saboterende robots zelfs wel eens rond dit thema een rol speelden. Hoewel ik te weinig kennis bezit om deze mogelijke techniek te doorgronden. Op deze schrijfsite heb ik gelukkig nooit robots aan het werk gezien.
Naam:
Jacob
Datum:
15 april 2016
Een wonder? De gelovigen zijn gewoon met hun tijd meegegaan.

Geef je reactie op deze inzending:

( vink aan als je niet wilt dat je e-mailadres voor anderen in beeld verschijnt)