Inloggen
voeg je hartenkreet toe

Hartenkreten

Zwarte Piet kwartet

Met alle commotie van dien, moet nu ook het kwartetspel maar in de ban, want hoe vertel je kleintjes dat dit spel echt niet meer door de beugel kan? Ik trakteerde mezelf op blanke vla, een toefje slagroom erbij ook dat is er niet meer bij, de Negerzoenen buiten spel, wat, oh wat mag er eigenlijk nog wel? Gele advokaat mag ook niet meer, want dat doet de Chinezen weer zeer, zwarte schoenen, kroeskop kortom er is overal commotie op. We leven hier in Nederland, wat is er in vredesnaam aan de hand?

Waarom zoveel rare regels opgelegd door iemand die nu dus echt zegt: kap toch met die gekkigheid, we willen onze normen en waarden helemaal niet kwijt, dus zeker zwarte piet niet, net zomin als gele vla, blank mag ik best wezen, zo ben ik geboren, maar het blijft bizar. Een spel uitgevonden ooit genaamd Zwartepietenspel, dat is dus discriminerend, ik snap het niet meer, maar wie eigenlijk wel?

Schrijver: An Terlouw, 27 mei 2016


Geplaatst in de categorie: discriminatie

3.7 met 3 stemmen 52



Er zijn nog geen reacties op deze inzending.


Geef je reactie op deze inzending:

( vink aan als je niet wilt dat je e-mailadres voor anderen in beeld verschijnt)