Inloggen
voeg je hartenkreet toe

Hartenkreten

Aan mijn mede-scribenten en lezers op Nederlands.nl

Beste mede-scribenten en lezers

Het is mij onduidelijk waarom ik geen terugkoppeling meer heb ontvangen op mijn laatstelijk ingediende schrijfsels.
De beoordeling mag wat mij betreft laag zijn, maar nu voel ik mij geblokkeerd en weet ik niet waar ik aan toe ben.
Graag zou ik willen dat hier iets mee gedaan wordt.

Ineke Broeckx

Schrijver: I.Broeckx, 5 september 2016


Geplaatst in de categorie: algemeen

3.3 met 3 stemmen 79



Er zijn 2 reacties op deze inzending:

Naam:
An Terlouw
Datum:
5 september 2016
Ineke, ik denk dat er geen persoonlijke reactie komt, temeer daar er een schrijven kwam: dat de site door zou draaien tot einde 2016. Dus geen blokkade gewoon doorschrijven, dat doe ik: en velen met mij ook. Het is nou eenmaal zo dat er minder gereageerd wordt en dat heeft mogelijk te maken met de beperking dat je niet vaker dan een paar keer mag reageren?
Naam:
Joanan Rutgers
Datum:
5 september 2016
Het gevoel van geblokkeerd-zijn kun je nooit anderen verwijten, maar dat je het gevoel hebt, dat je een roepende in de woestijn bent, dat kan door interesseverschil komen, toch is het vaak ook inherent aan persoonlijk, authentiek, rebels en vernieuwend schrijverschap.
Als je tegenwoordig meer terugkoppeling wilt, kun je beter gaan twitteren en lid van Facebook worden.

Geef je reactie op deze inzending:

( vink aan als je niet wilt dat je e-mailadres voor anderen in beeld verschijnt)