Inloggen
voeg je hartenkreet toe

Hartenkreten

"Wunschlos glücklich" op de Korvelseweg........

De Korvelseweg slingert zich als een bont en veelkleurig lint door Tilburg en ik kan niet ontkennen dat ik er weleens "wunschlos glücklich" geweest ben.....

Echter voor de armoedzaaiers, de lelijken en de gebrekkigen is er weinig gereserveerd in deze wereld en zal dat ooit veranderen?
Zij schuifelen rond in de "Ruilwinkel", kennelijk eveneens een voortbrengsel van recessie en crisis tussen de schappen waarop de armzalige, waardeloze artikelen staan uitgestald en ik meende er eveneens enkele van mijn laatst-overgebleven waardevolle artikelen naar toe te moeten brengen voor de verkoop.

Met (te) luide stem kondig ik al bij binnenkomst in de winkel aan wat ik in de aanbieding heb en ik word vervolgens wegens de "privacy" gedirigeerd naar een uithoek van de zaak waar de verdere administratieve afhandeling zal plaatsvinden.

Het wantrouwen zegeviert bij de zorgvuldige inspectie van mijn duur-gekochte artikelen en véél wil men er niet meer voor geven.

Niettemin was ik weer eens "wunschlos glücklich" op de Korvelseweg.......

Schrijver: I.Broeckx, 21 februari 2017


Geplaatst in de categorie: individu

3.0 met 1 stemmen 49



Er zijn nog geen reacties op deze inzending.


Geef je reactie op deze inzending:

( vink aan als je niet wilt dat je e-mailadres voor anderen in beeld verschijnt)