Inloggen
voeg je hartenkreet toe

Hartenkreten

De Wijklunch

Het is vanaf de Nassaustraat een eind lopen naar "Multi Functionele Accommodatie "Het Kruispunt" in de Sinopelstraat en ik meende verdwaald te zijn tot ik het gebouw, decor van mijn vroegere wijkkrantenwerk, voor mijn ogen zag oprijzen. Hier zou de Wijklunch gehouden worden en ik maakte kennis met een jongen die, figuurlijk gesproken, op me "aanviel" en zich aan me opdrong, schijnbaar "uitgehongerd" door een schrijnend gebrek aan sexuele en overige contacten, zoals sommige, zeer eenzame mannen plegen te doen. Ik hield me afzijdig, ging niet in op de al te uitbundige, overdadige belangstelling. De loempia smaakte voortreffelijk en later dronken we nog thee in een ander lokaal, onnozel converserend over het voorbije feest van Carnaval en over een maaltijdvoorziening.
Op de avond van die dag bezocht ik mijn volkomen aseksuele, platonische vriend, viel hem om de hals en bevestigde hem ten onrechte en ten dele zonder het te menen onze zevenentwintigjarige vriendschap.
Met zijn postuur en "aura" van "grand seigneur" en wereldreiziger maakte hij mij nog steeds verliefd.
Na ons gesprek verklaarde hij dat het "gezellig" geweest was......

Schrijver: I.Broeckx, 6 maart 2017


Geplaatst in de categorie: eenzaamheid

2.5 met 2 stemmen 54



Er zijn nog geen reacties op deze inzending.


Geef je reactie op deze inzending:

( vink aan als je niet wilt dat je e-mailadres voor anderen in beeld verschijnt)