Inloggen
voeg je hartenkreet toe

Hartenkreten

Keuzes

Het leven bestaat uit keuzes maken, die niet altijd lollig zijn, maar een keus die wordt bepaald door een ander, schiet bij mij in het foute keelgat. Nou is er helemaal niet zoiets als het verkeerde keelgat, want we hebben er allemaal maar eentje, dit terzijde!

Waar het om gaat is dat er tegenwoordig bazen, opperhoofden, managers, teamleiders, directeuren, kortom: mensen die net een treetje hoger op de ladder staat, maar toch ook gewoon hun behoefte doen op de gewone w.c. Die mensen bepalen dus dat een medewerker geacht wordt op een bijeenkomst te verschijnen.

Persoon in kwestie neemt het ter kennisgeving aan, op het laatste moment op de hoogte gebracht van de meeting, maar kon dus echt niet meedoen. Dat leverde de persoon een reprimande op, dat is nog tot daar aan toe, maar de opmerking 'dat werk voor familie en gezin gaat' dát is een opmerking die me stak.

Want wie maakt in vredesnaam uit dat een baan vóór het gezin komt?

Schrijver: An Terlouw, 15 april 2017


Geplaatst in de categorie: discriminatie

3.7 met 3 stemmen 76



Er zijn nog geen reacties op deze inzending.


Geef je reactie op deze inzending:

( vink aan als je niet wilt dat je e-mailadres voor anderen in beeld verschijnt)