Inloggen
voeg je hartenkreet toe

Hartenkreten

De dansles/Ook ik heb eens gedanst......

Eens heb ook ik gedanst in mijn leven, wat sommigen die mij kennen bezwaarlijk kunnen geloven, maar het val niet te ontkennen dat Dansschool Boutkan op de Korvelseweg een brede poort bezat waardoor het zaaltje enigszins verwijderd lag van het drukke stadsgewoel, dat ik er in de avond op de fiets heenging, dat ik in de donkerrode zijden jurk een schoonheid was, maar dat ik, vooral in het "bochtenwerk"
dat de foxtrot vereiste, wankelde op mijn plateauzolen.

Het is dus ook werkelijk gebeurd dat lelijke Simon me in zijn armen nam en telkens maar weer "Engels" met me walste en dat onze belangstellende mede-Tilburgers, die in de nissen naast de dansvloer hadden plaatsgenomen ons in de maling namen en verklaarden dat we "moesten oefenen op het kleedje naast ons bed omdat we nog niet getrouwd waren"

En het is dus ook een feit dat lelijke Simon, die ik niet wilde me eens meenam naar zijn kamer aan de Bredaseweg en me een glas wijn aanbood, dat hij toentertijd een boek van Tolkien las en dat ik kennismaakte met zijn hond, genaamd "Spronk", en Simon een hand gaf ten afscheid, me geen houding wist te geven en niet wist wat er van me verwacht werd.

Tevens kan niet ontkend worden dat Simon nog steeds een oogje op me had toen we toevalligerwijs beiden waren toegetreden tot de studie Pedagogiek MO-A en dat hij in de lokalen en "amfitheaters" van de Katholieke Hogeschool waar een en ander plaatsvond nog steeds zijn blikken niet van me af kon houden

Maar het moet tenslotte bevestigd worden: "So endete eine Liebe"

Schrijver: I.Broeckx, 21 mei 2017


Geplaatst in de categorie: erotiek

3.0 met 2 stemmen 946



Er is 1 reactie op deze inzending:

Naam:
Annejan Kuperus
Datum:
30 juli 2017
Korte, bondige, maar bovenal mooie KREET uit de dansschool; hoewel Simon en Spronk lekker allitereert vormden zij uiteindelijk geen klik met jouw voorletter I. ...!

Geef je reactie op deze inzending:

( vink aan als je niet wilt dat je e-mailadres voor anderen in beeld verschijnt)