Inloggen
voeg je hartenkreet toe

Hartenkreten

De sprong van de 4e tree.

En natuurlijk volgen we de vorderingen aan het nieuwe onderkomen van dochter, man en drie kinderen. Natuurlijk moeten we alles zien, bewonderen want zo hoort dat, als Oma en Opa, toch?

En zo togen we zondag richting het nieuwe adres, wetend dat ze daar waren, kwamen met de sleutel geruisloos binnen, alles was boven in de weer. Logisch natuurlijk.

Als Opa de trap oploopt, krijgt hij meteen de vraag: waar is Oma? Opa zegt, die is thuis gebleven en hij begroet het gezin, als ik aan de trap sta en mijn aanwezigheid laat horen, stormen de koters de trap af, de jongste van vier als laatste, die roept heel enthousiast: Omiiiiiiii, stopt op de vierde tree en springt!

Automatisch strek ik mijn armen uit en hij beland erin, gelukkig maar, het is me alles waard, zo geweldig lief begroet te worden, de tol betaal ik later, want: ik heb oedeemarmen en tja, deze actie moest ik met wat extra pijn betalen! Je snapt dat ik het er voor over had?

Schrijver: An Terlouw, 9 oktober 2017


Geplaatst in de categorie: kinderen

4.0 met 1 stemmen 58



Er zijn nog geen reacties op deze inzending.


Geef je reactie op deze inzending:

( vink aan als je niet wilt dat je e-mailadres voor anderen in beeld verschijnt)