Inloggen
voeg je hartenkreet toe

Hartenkreten

Een gezellige knutselmiddag?

Fragiele blaadjes dwarrelden van de bomen neer en kondigden aan of bevestigden dat het weer herfst was. Het was een heldere oktoberdag met een hemel, blauw als die van juli maar de kou zat al in de lucht. Ik was uitgenodigd voor een "Halloween-party" in het langwerpige gebouw, gelegen aan de snelweg dat ik van vorige gelegenheden kende en op mijn heenweg passeerde ik een woonhuis met een merkwaardig aandoende grasvlakte erachter.
De gasten van het feest wachtten al op mij, gezeten aan een lange, eikenhouten tafel en zorgelijk, bezorgd, angstig en chagrijnig wierp ik blikken in hun richting, wat mij niet in dank afgenomen werd, want de middag moest gezellig worden.
In de knutselhoek beijverde een oudere mevrouw met een decolleté, een hals en een gezicht verrimpeld als een doorregen biefstuk zich later om een lichtje te knutselen uit een glazen potje.
Tenslotte aanvaardde ik de weg naar huis met drie lullige kaarten op zak, versierd met afbeeldingen van Russische poppetjes.

Schrijver: I.Broeckx, 31 oktober 2017


Geplaatst in de categorie: feest

3.0 met 1 stemmen 34



Er zijn nog geen reacties op deze inzending.


Geef je reactie op deze inzending:

( vink aan als je niet wilt dat je e-mailadres voor anderen in beeld verschijnt)