Inloggen
voeg je hartenkreet toe

Hartenkreten

Oh oh wat een weer, weer!

Tjonge jonge wat wordt er weer gemopperd en geklaagd. De Rijn gaat een heel stuk boven NAP, ofwel: mensen gaan er met natte voeten lopen, tenzij ze kaplaarzen aanhebben...

Afgelopen week waren de sluizen dicht, mijn zicht is op de stormvloedkering tussen Capelle en Krimpen, dus als die sluit, verandert de kleur van de beide kolossen, ze worden rood en dat is nu goed te zien, tenminste als de kering in werking is, want nu is tie blauw!

We mopperen over de kou, maar hemeltje wat hebben ze het in diverse delen van Amerika slecht zeg! Straten volgelopen, stijf bevroren staan de auto’s in de straat, in een laag water dat zijn weerga niet kent!

Sneeuw, zoals wij het hier al heel lang niet meer gezien hebben, ligt daar vreselijk in de weg, code rood zouden ze hier in ons landje al geven, daar heb ik hen nog niet over gehoord! De enige die een domme opmerking maakte was de president, door te veronderstellen dat de opwarming van de aarde nu wel goed zou uitkomen!

Ik vraag me toch af waar hij in vredesnaam die absurde wijsheid vandaan heeft!

En hier is het winter en lopen diverse bomen al uit!

Schrijver: An Terlouw, 8 januari 2018


Geplaatst in de categorie: actualiteit

3.3 met 3 stemmen 76



Er is 1 reactie op deze inzending:

Naam:
Ton Hettema
Datum:
3 februari 2018
Weet je dan niet dat we in een wereldwijde afkoelingsfase terecht zijn gekomen?
Wel een beetje op de hoogte blijven van de nieuwste inzichten, kleurrijke An!

Geef je reactie op deze inzending:

( vink aan als je niet wilt dat je e-mailadres voor anderen in beeld verschijnt)