Inloggen
voeg je hartenkreet toe

Hartenkreten

Is het alweer Blue Monday (in Tilburg West)?

Men moet het nooit prefereren rond te dwalen of rond te dazen in Winkelcentrum Westermarkt te Tilburg, zeker niet als het alweer Blue Monday is (en dat schijnt het tegenwoordig iedere week te zijn) en als de hemel boven ons hangt als een vuile dweil die ons dreigt neer te drukken en te verzwelgen. Bij de "Zeeman" hebben ze zoveel waardeloze onderbroeken en sokken voor dames en heren, neergesmeten in stalen bakken, dat het je duizelt en alsof de markt nooit voorzien raakt van boxer shorts. En men moet het echt niet wensen geconfronteerd te worden met de hoog oprijzende verloederde muren aan de achterkant van het winkelcentrum waarop de een of andere zinloze en absurde reclame prijkt! Hoe hield men eens van de Schoonheid!

Schrijver: I.Broeckx, 11 januari 2018


Geplaatst in de categorie: emoties

4.0 met 2 stemmen 71



Er is 1 reactie op deze inzending:

Naam:
Ton Hettema
Datum:
26 januari 2018
Ja, laten we al onze ambulances, al onze doktersposten, al onze hospitalen en al onze revalidatie-instituten mobiliseren om de amechtig zieltogende godin genaamd Schoonheid te insuffleren met de vitaliserende adem der visionairen..

Geef je reactie op deze inzending:

( vink aan als je niet wilt dat je e-mailadres voor anderen in beeld verschijnt)