Inloggen
voeg je hartenkreet toe

Hartenkreten

Lekker boos zijn

Soms ben ik degene die op lippen bijt, om niets te willen zeggen, vaak ben ik degene die zegt: je hebt gelijk. Soms denk ik: barst! Maar zeg het niet, immers is er al genoeg shit in de wereld, dus waarom je druk maken om een bagatel?

Soms draai ik m’n hoofd om, domweg omdat het me niet meer boeit wat een ander meemaakt, gewoon omdat er niet nog meer ellende van anderen in m’n hoofd past, althans zo voelt dat!

Maar ik beken eerlijk: wat zou ik graag, al is het slechts één keer, gewoon vreselijk uit m’n dak gaan, mensen flink de waarheid zeggen, ze helemaal ondersteboven schelden, net zolang tot mijn hoofd ervan leeg zou zijn!

Zou het opluchten? Geen idee, zou het helpen? Nog minder? Dan hou ik het er maar bij, en bijt op m’n lip!

Schrijver: An Terlouw, 4 maart 2018


Geplaatst in de categorie: emoties

3.0 met 1 stemmen 51



Er is 1 reactie op deze inzending:

Naam:
Joanan Rutgers
Datum:
5 maart 2018
Van mij mag je best eens lekker hysterisch van leer trekken jegens Trump, Poetin, Assad, Erdogan en Jong-un! En hopelijk zijn die vuile dictators daar van onder de indruk! An als Superman! (-)

Geef je reactie op deze inzending:

( vink aan als je niet wilt dat je e-mailadres voor anderen in beeld verschijnt)