Inloggen
voeg je hartenkreet toe

Hartenkreten

Triest

Ben ff een maandje weg gebleven van deze site, werd onpasselijk van de kwantiteit qua inzenders. Alsof er geen plek meer is voor een ander/eigen epos.

Ik noem dat propaganda, herhaling van zetten door mensen die alleen hun eigen geluid te melden hebben. Overtuigd van een gelijk dat haaks staat op een gezonde discussie.

Genderneutraal stompt af, wat er nog gezegd mag worden is te triest voor woorden. Opzitten, pootjes geven en bek houden.

Schrijver: Fred, 4 mei 2018


Geplaatst in de categorie: humor

3.8 met 4 stemmen 187



Er zijn 6 reacties op deze inzending:

Naam:
Fred
Datum:
20 mei 2018
Hoi Ton, ik moet je teleurstellen, ben geen Utrechter maar een Hagenees. Wat ik aan de kaak stel in dit stukkie is de bulk die we over ons heen krijgen van diverse inzenders. De Slegte zou dit niet eens in zijn ramsj willen hebben. Verder heb ik er toch wel een beetje lol in te prikken.
Naam:
Ton Hettema
Datum:
19 mei 2018
Hé, Fred, echte Utrechter, goed dat je weer meedoet; jij geeft elke keer weer iets om over te denken. Bij jou denk ik vaak (zoals die beste Martinus Nijhoff reeds zeide) kijk maar goed, en kijk nog maar eens, want het kan wezen dat er niet staat wat er staat..
Naam:
J.de Groot
Datum:
6 mei 2018
Zwarte Humor bestaat ook!
Het is alleen een kwestie van smaak.
Naam:
Lezer.
Datum:
6 mei 2018
@ Schooljuf G.M.

Vrije meningsuiting is een democratisch recht.
Niet iedereen heeft hier behoefte om nog onderwezen te worden in jouw opvattingen en ziens/denkwijzen.

Hou eens op met dat belerende toontje.
Ofwel: met al dat gezeik van jou, JUF MOMMERS.
Een inktlap misschien nog nodig?!

Een schrijfsite is een openbaar medium waar eenieder zijn/haar tekst mag plaatsen (binnen bepaalde grenzen.) De redactie bepaalt tot hoever, niet jij!

Sarcasme mag indien men zich daartoe genoodzaakt mag vinden, maar jij overdrijft nu heel sterk en ook meermaals met al je kwinkslagen.
Jij doet het allemaal goed...(in jouw ogen dan)

Ps. geef een ander ook wat ruimte, kan je daar niet tegen zoek dan een LOI-opleiding --Omgaan met domme mensen--.
Zijn die er dan, ja zeker wel!

Deze b.v.: Kennis van zaken hebben is geen garantie om ook een leuk mens te zijn.
Naam:
Günter Schulz
Datum:
4 mei 2018
Slechts één maand onpasselijk beste vriend? De griepgolf duurde langer. Toch leef ik met je mee. Afwachten in berm zes en . . . zelfs met een dichte bek kan je altijd nog op het toetsenbord rammen. Mag ik, tot slot, zeggen dat ik jouw humor steeds beter begin te begrijpen?
Naam:
Gabriëla Mommers
Datum:
4 mei 2018
Weet je wat ik triest vind, Fred? Dat enorme gezeik van jou steeds maar weer over iedereen anders hier op de site. Probeer eens wat leuks en opbeurends te schrijven. Kun je best.

Geef je reactie op deze inzending:

( vink aan als je niet wilt dat je e-mailadres voor anderen in beeld verschijnt)