Inloggen
voeg je verhaal toe

Verhalen

Boris is een klootzak

Werkelijk waar, hij zei het zelf, tijdens een zeiltocht tussen Cambodja en Thailand is hij tot de slotsom gekomen om er politiek mee te kappen. Hoe ignorant danwel arrogant moet je zijn om zulks medialand in te zwiepen, voorbijgaand aan het leed dat zwalkend Nederland heet. Zijn ambities zijn nu internationaal gericht, misschien een leuke baan in een Antwerpse darkroom ? Ach, Lousewies spreekt thuis ook alleen maar Engels, vindt Boris geen klootzak maar is zelf een asshole, waiting for the money.

En ik, ik heb net vier weken vakantie achter de rug. Dat wil zeggen, ik heb vier weken niet hoeven solliciteren naar een onbereikbare baan. Tijdens fiets- en wandeltochten heb ik mij afgevraagd wat ik na mijn werkloze bestaan zou willen aanvangen, liefst internationaal. Concluderend kan ik alleen maar zeggen, ik kom er niet meer uit, Boris is een klootzak, Nederland is uit.

Schrijver: Fred, 6 augustus 2006


Geplaatst in de categorie: politiek

1.5 met 10 stemmen 763



Er zijn 7 reacties op deze inzending:

Naam:
Fred
Datum:
17 februari 2007
Als je politiek genaaid wilt worden, dan moet je vooral je ogen sluiten...........
Naam:
Anoniem
Datum:
2 februari 2007
Ik ben het totaal met outsider eens. Dit zou ik gewoon een hoop jaloerse onzin zien.
Naam:
Jean Gauvin
Datum:
8 augustus 2006
Email:
jgauvinyahoo.com
Nee, mijn reactie staat alleen onder dit stuk omdat ik het slecht geschreven vind en niet begrijp dat de redactie dit plaatst.
Naam:
Outsider
Datum:
8 augustus 2006
@Fred: Een schrijver moet er niet als vanzelfsprekend vanuit gaan dat de lezer exact op de hoogte is van het onderwerp waarover hij schrijft. Overigens heb ik het nieuws over het vertrek van Boris Dittrich uit de Haagse politiek wel gevolgd en ik vind hem nog steeds geen klootzak.
Naam:
Fred
Datum:
7 augustus 2006
@Outsider: misschien had je de strekking van dit stukje begrepen als je het nieuws wat nauwlettender had gevolgd.

@Jean: jouw reactie zou onder elke geplaatste inzending kunnen staan.
Naam:
Jean Gauvin
Datum:
6 augustus 2006
Email:
jgauvinyahoo.com
Waarom plaatst de redactie dit? Een kritischer houding is gewenst.
Naam:
Outsider
Datum:
6 augustus 2006
Waarom is Boris dan wel een klootzak? Dat maak je in dit stuk helemaal niet duidelijk. Op mij maakt het de indruk van jaloers gekanker.

Geef je reactie op deze inzending:

( vink aan als je niet wilt dat je e-mailadres voor anderen in beeld verschijnt)