Inloggen
voeg je verhaal toe

Verhalen

Rooie oortjes

Toen ze haar fiets op hun stoep parkeerde schrok hij. De blos op haar gezicht en haar rode konen zeiden genoeg.

Oké, om nieuw leven in je relatie te blazen moet je risico’s nemen. Soms zit na zoveel jaren een relatie een beetje op dood spoor. Sleur bedreigt de liefde. Dan moet je iets nieuws proberen om de zaak te redden.
Zij en hij hadden het goed overlegd. Ze zou dus contact zoeken met die man. Ten slotte was het een oude wens van haar om dit te doen. Daarna zou er, zo dachten ze, meer avontuur in hun relatie komen. En zou het vast weer helemaal goed komen tussen hen. Hij was van plan om dit af en toe met een bescheiden juweeltje te stimuleren.

Op zijn werk had hij van ervaren collega’s gehoord dat het in hun relaties ook goed had uitgewerkt.
‘Stimuleer het jongen’, had de manager gezegd, ‘…als zij dat nou wil. Geef haar ruim baan, later zul je er geen spijt van hebben.’
Maar ja, toen hij dan langs de vitrages keek en zag hoe opgewonden ze naar de voordeur liep, sloeg toch de twijfel toe.

In de kamer hoort hij haar schuifelen op de gang. Aan het geluid van haar voetstappen kan hij horen dat ze geëmotioneerd is. Hij durft haar niet tegemoet te gaan en blijft zitten op de bank. Eindelijk gaat de deur naar de kamer open.
‘Wil je koffie?’, vraagt hij.
‘Goed.’
Ze drinken hun koffie. Bij de derde teug vraagt hij:
‘Hoe was het?’
‘Ik vond het…het was een beetje pijnlijk.’
Haar haar valt opzij als zij haar kopje neerzet.
Hij schrikt van de rode kleur van haar oren.
Het hoge woord moet er toch uit.
‘Dus’, zegt hij, ‘…hij heeft je gepenetreerd.’
‘Ja’, reageert ze, ‘…het deed even pijn maar het is nu achter de rug.’
Zij laat hem de gaatjes in haar oren zien. Ze zullen gauw genezen en dan kan hij haar versieren met een mooi oorbelletje.


Zie ook: http://www.gmuitgevers.nl

Schrijver: George Knottnerus, 18 februari 2009


Geplaatst in de categorie: erotiek

1.9 met 19 stemmen 4.591



Er zijn nog geen reacties op deze inzending.


Geef je reactie op deze inzending:

( vink aan als je niet wilt dat je e-mailadres voor anderen in beeld verschijnt)