Inloggen
voeg je verhaal toe

Verhalen

Wat een ervaring...16

Na een lange vlucht en een nog langere autorit zijn we op de plaats van bestemming, heel eerlijk gezegd baal ik een beetje, het regent, alles is klam en de wegen vol met plassen en modder.
Ik moet het natuurlijk niet als een vakantie gaan zien, maar ja ver van huis, een lange reis en dan dit...zucht!
Walter vindt het geweldig, hij kan niet wachten om Myra te zien, zwanger van z'n kind, maar om hier ouders te zijn, met minder dan niks, ik weet 't niet!
Na een nachtje slapen gaan we op zoek, voor mij onbekend terrein, voor Walter minder moeilijk, maar ook hij baalt van het weer!
Tot onze grote schrik woont Myra niet meer waar we dachten, de paniek slaat toe, we spreken de taal niet, een oude vrouw wuift met haar hand, ze vertelt zo dat Myra weg is...en de baby? vraagt Walter, de vrouw haalt haar schouders op.
De kleur trekt weg uit Walters gezicht, radeloos vragen we ons af hoe we nu verder moeten...

Schrijver: Thea Kuperus-Hulsbus, 18 oktober 2010


Geplaatst in de categorie: emoties

3.0 met 1 stemmen 323



Er zijn nog geen reacties op deze inzending.


Geef je reactie op deze inzending:

( vink aan als je niet wilt dat je e-mailadres voor anderen in beeld verschijnt)