Inloggen
voeg je verhaal toe

Verhalen

Wat een DEAL zeg

Al een poosje op zoek zijnde naar een z.g.luie stoel, zo eentje waarbij het been- gedeelte van omhoog kan, in diverse winkels ze er de hoofdprijs voor vragen zegt manlief, bij het lezen van de krant: kijk nou eens. Staat me daar een reclame met heel veel artikelen EN een luie stoel, ehhh tenminste dat ZAG ik, of dat WOU ik zien.

Zooo, da's een mooie voor een hele mooie prijs ook en zo klim ik op het internet, zie de stoel staan, ( lees niet verder) en tracht te bestellen...in principe liever niet online, maar dit kon ik niet laten lopen. Er komt een soort van stagnering als ik probeer te bestellen en ik pak de telefoon erbij, een beller is altijd sneller nietwaar?

Ik hang een poosje in de wacht als eindelijk een normale stem me begroet: we nemen de procedure door en NET als ik zeg: dank je wel, zo kom ik er wel, pakt de computer niet het gedeelte van: later betalen. Oke, nou dan maar via ideal. En zo ben ik in het digitale bezit van een luie stoel. Dacht ik.

Het duurt vijf werkdagen voor de stoel er is, DAT is dan ook het enige wat klopt want: als het ding is uitgepakt en ook nog in elkaar gezet is, blijkt dat ik geen LUIE stoel heb, neen, het is een zogenaamde massagestoel. En voor wie denkt: daar kun je ook in zitten, NEE DUS.

Als je namelijk in zo'n stoel gaat zitten, moet je er echt niet langer inzitten dan in b.v.een doktersstoel. Zo kort mogelijk. Voor massage is tie prima, maar om te zitten, geen optie. Nou is dat geen probleem, want terugsturen mag binnen 14 dagen, dus ik bel de dag erna al om te laten weten dat de stoel niet voldoet.

Men neemt mijn beslissing telefonisch aan ( na weer 15 minuten in de wacht gehangen te hebben) en ik zal een mail ontvangen met daarin hoe e.e.a.af te handelen. Dag 3 geen mail, geen telefoon, dus bel ik maar weer. Oh krijg ik te horen, dat is raar dan heeft de leverancier het bericht niet ontvangen. Tja, ik kan nog wel een paar antwoorden bedenken maar besluit me te gedragen, wat me best moeite kost dat beken ik ruiterlijk.

Intussen heb ik via een ander bedrijf ( toch maar overstag) een prima stoel staan, die EN zit EN voldoet EN niet masseert, maar dat terzijde.
De gehele afgelopen week staat in het teken van: het terug laten halen van de MASSAGESTOEL, ik heb gebeld, tot vervelens toe, ik heb gemaild, tot vervelens toe, op mail krijg je een summier antwoord, op de telefoon beloftes ga ik maar helemaal niet in, tot gisteren.

Er wordt NU namelijk door iemand van het bedrijf gebeld die me toe zegt: alles uit te zoeken en me morgen terug te bellen. Ik denk: weer zo eentje...maar dat was fout. Want M belde me WEL terug, ik verbreek net de verbinding. Hij vroeg en? Ik zeg ja wat EN? Zegt M, heeft U niks gehoord? Nou nee hoor, verbolgen zetten we het gesprek voort en ik zeg: JIJ hebt hier nou twee dagen mee te maken. Je snapt nu toch wel dat ik NIKS meer bestel bij jullie toko?

Dat begrijpt hij wel, maar zegt me toe: er maandag weer verder mee aan de slag te gaan, net zolang tot de stoel is opgehaald en ik mijn geld terug heb. Denk je een DEAL gekocht te hebben, maar ik heb bij KOOPJEDEAL een massagestoel in de zak gekocht.

Je zou gaan huiveren om sowieso iets online te bestellen, en dit wordt geheid vervolgd, ik hou je op de hoogte.

Schrijver: An Terlouw, 22 april 2016


Geplaatst in de categorie: internet

3.0 met 1 stemmen 117



Er zijn nog geen reacties op deze inzending.


Geef je reactie op deze inzending:

( vink aan als je niet wilt dat je e-mailadres voor anderen in beeld verschijnt)