Inloggen
voeg je verhaal toe

Verhalen

O ja, er gaan ook dingen goed!

Verleden week gaat mijn electrisch verstelbare stoel niet meer omhoog wat het beengedeelte betreft. Nog mazzel dat dit niet gebeurde terwijl ik erin zat, want ik zeg je: het is dan verdomde moeilijk om eruit te komen, vooropgesteld dat je dit lukt. De rugleuning deed het nog wel, maar ja, die had ik niet nodig.

Ik belde de zaak, waar de stoel gekocht was: in deze was dat Wehkamp. Van nature ben ik geen internet-koper maar in de winkels waren die stoelen zo vreselijk duur dat, toen ik bij hen een aardige stoel voor een nog leukere prijs zag staan, ik de stoute schoenen aantrok en het ding bestelde.

Hij werd de volgende dag al geleverd, dat was even een pure luxe, de mannen kwamen hem brengen, zetten hem in elkaar en hij stond! Nou wist ik dus niet meer wanneer ik hem had aangeschaft, maar daar heb je de telefoon voor en zo bel ik naar Wehkamp, krijg een aardige jongeman aan de lijn en leg mijn probleem uit: of hij soms kan zien wanneer ik de stoel heb gekocht?

Jazeker zegt hij, als ik mijn postcode opgeef en zegt: u koopt niet veel en dat klopt dus, zegt vervolgens: de stoel is 14 april gekocht en ik zeg ondamesachtig: shit! Want tja, we zitten nu in juni en dus is het jaar van garantie om....maaaar: de jongeman zegt: u krijgt 1 jaar plus 2 jaar garantie dus ik stuur u een mail en de stoel wordt kosteloos gerepareerd.

Voor het gemak zegt hij er niet bij, dat ik op die mail moet antwoorden en dus bel ik afgelopen maandag weer, krijg dan te horen dat ik die mail moet terugsturen, tja, wat je niet weet, kun je niet weten hè? Diezelfde dag gaat de telefoon, dat de melding binnen is en de monteur wordt ingeschakeld.

Weer een dag later krijg ik een belletje dat de monteur morgen komt en dat was dus vandaag! Tropisch warm, zeg maar bloedheet en de man, heeft mijn stoel gerepareerd. Ik kan je vertellen dat er bedrijven zijn die minder coulant zijn, maar ik zeg er gelijk ook bij, dat mijn mening over met name dit bedrijf mag worden weggestopt in een laadje met "goede dingen" want zeg nou zelf: op mijn eigen foutje na is binnen 2 dagen het probleem opgelost!

En zomaar drie jaar garantie, dat is toch een compliment waard?

Schrijver: An Terlouw, 23 juni 2017


Geplaatst in de categorie: bedankt

4.0 met 3 stemmen 663



Er is 1 reactie op deze inzending:

Naam:
Bjarne
Datum:
23 juni 2017
Deze meneer heeft wel een warme douche verdiend, en jij kan weer lekker in die fijne stoel zitten.

Geef je reactie op deze inzending:

( vink aan als je niet wilt dat je e-mailadres voor anderen in beeld verschijnt)