Inloggen
voeg je verhaal toe

Verhalen

Dit had ze nog nooit meegemaakt

Het bejaarde echtpaar Henk en Ingrid zat in de bus naar Assen. Ingrid zat naast een jongeman en Henk achter haar naast een jong meisje. Het was juli en erg warm. Zij keek met een schuin oog naar de jongeman. Wat een knappe jongen, gekleed in een strakke korte broek, dacht ze. Hij zag er aantrekkelijk uit voor de vrouwen, lang blond krullend haar en een gaaf gezicht en gebit. Ze bleef maar naar hem kijken en toen de jongeman haar aan keek, zei ze:
''Vind je het fijn jongeman, dat ik naast je bent gaan zitten?'', vroeg ze met moederlijke tederheid.

Hij zei:
''Ik vind het heel fijn mevrouw, want ik val op oudere vrouwen. Fluisterend zei hij tegen haar:
'' Mag ik u iets verklappen? Ik ben een gigolo en kan oudere dames in een hoge staat van opwinding brengen tegen een redelijke vergoeding. Mag ik een afspraak met u maken?''
Ze kreeg van opwinding rode wangen en werd heel warm in haar onderlijf, en zei:

''Lieve jongen, dat gaat niet, mijn man zit achter me en die zou dat nooit toelaten, maar ik moet je bekennen, dat ik het wel een keer zou willen, want mijn kerel brengt er niets meer van terecht. Iedere avond dat gezuip van hem en vlak voor het naar bed gaan eet hij nog een broodje tartaar met ui en dan wil hij nog seks ook. Ik laat hem maar begaan, want ik weet, dat hij binnen vijf minuten van mij afrolt en ligt te snurken. Zit geen leven meer in.''

''Moet ik U mijn adres geven mevrouw, dan komt u een keer langs en zal ik heerlijk verwennen. U komt dan in een mooi bed te liggen met veel kussens en een grote spiegel aan het plafond en oranje verlichting. Van vele dames heb ik gehoord, dat ze zich herboren voelden na mijn verrichtingen.''
Hij gaf haar een briefje met zijn adres. Ze pakte het stiekem aan en stopte het in haar handtasje.

Henk was in gesprek gekomen met het meisje naast hem. Ze vond het kennelijk leuk met een oude man te praten. Ze vertelde, dat ze geslaagd was voor het examen en stelde haar netjes voor als Adele. Hij feliciteerde haar met het behalen van het diploma en vertelde haar, dat in zijn straat een baldadige jongen woont, die al een paar keer met voetballen een raam had vernield en zijn ouders de schade niet wilden betalen.

''Toen heb ik wraak genomen en heb ik mij op vijf december verkleed als Sinterklaas en ben met een schimmel op het dak gaan lopen en op de plek waar de jongen woont heb ik mijn tabberd omhoog gedaan en kakte ik een grote dikke bout, die met een grote snelheid recht boven hun schoorsteen naar beneden viel precies in de schoen van die baldadige jongen.''
Henk vertelde dat met grote pret.
''Hebt u dat echt gedaan, mijnheer?''

Ingrid keek achterom, en zei:
''Vertelt hij weer rare verhalen deerne, geloof het maar niet hoor, het is een grote fantast.''
Het meisje vroeg verder en had grote lol met haar medepassagier.
''Wat zit er in die schoenendoos, mijnheer?''
''Zal ik je vertellen, er zitten twintig witte muizen in.''

''Waarom brengt u die mee.''
''Dat zijn mijn kameraadjes, maar onze lieve koningin belde mij vanmorgen, of ze die muizen een paar dagen mocht lenen.''
''Waarom?''
''Haar lakeien zijn soms zo vervelend, daarom wilde zij de lakeien koude rillingen bezorgen. We mogen ook bij de majesteit blijven eten, patat met een kroket. Aardig van de majesteit, hé?''
''Ik geloof er niets, mijnheer.''

Zijn vrouw keerde zich weer om, en zei:
''Wat zit je dat kind allemaal wijs te maken, man. Kom we moeten er direct uit.''
''U bent een liegbeest'', zei het meisje nog met een schaterlach.
Het echtpaar verliet de bus en zij zaten spoedig op een terras van een lekker ijsje te genieten. Zij dacht nog steeds aan die gigolo, maar het ijsje koelde haar weer een beetje af. Het was toch een fijne belevenis, dacht ze.

Schrijver: kees niesse, 18 november 2017


Geplaatst in de categorie: algemeen

4.3 met 3 stemmen 698



Er is 1 reactie op deze inzending:

Naam:
Joanan Rutgers
Datum:
22 november 2017
Ach ja, seksuele fantasie is vaak veel boeiender dan de sneuë werkelijkheid. En bovendien van veel dwaze ellende verstoken.

Geef je reactie op deze inzending:

( vink aan als je niet wilt dat je e-mailadres voor anderen in beeld verschijnt)