Inloggen
voeg je verhaal toe

Verhalen

Ooit......

Het zweet parelt op mijn voorhoofd....Hoeveel waren er nu ook alweer over?
Ik verberg me achter een vuile container...even rust...
Denk na!! Je hebt er twee neergeschoten buiten de snackbar en nog eens drie in het metrostation. Ik weet het verdomme niet meer!
Wat zal ik doen? Mijn partner heeft het niet gehaald. Doorzeefd zag ik hem vallen op het perron....Verdomme!, MIJN fout!
Er waren, denk ik, ACHT van die hufters....misschien wel negen.
Mijn arm is er niet best aan toe....één grote bloedmassa. Gelukkig voel ik er niets van...Waarom dook ik toen niet meteen weg? Helaas, gebeurt is gebeurt.

Ik hoor praten....net om de hoek.
Moeizaam sta ik op en sluip naar het einde van de steeg. Ik hoor de stemmen nu heel duidelijk. Mijn twee pistolen zijn vol geladen. Ik kies voor de verrassing! Ik duik op de grond en zie twee van die klootzakken staan. Ze hebben geen tijd om te reageren...ik pomp ze vol met lood....YES! weer een paar gepakt! Shit! eentje heeft me in mijn been geraakt...ik loop niet meer zo makkelijk.

Waar is de leider? Die moet ik hebben....
Koortsachtig denk ik na....er is niet veel tijd meer en ik ben flink gewond.
Het clubgebouw ! Natuurlijk !
Behoedzaam sluip ik naar de deur en ga de lange gang in.
Ik besef dat er nauwelijks dekking is....
De eerste kogel treft me in mijn buik. Nog voordat ik kan reageren wordt ik in mijn borst geraakt. Nog steeds strompel ik voort maar ik zie ze niet!
Dan maar terug naar buiten!
Het salvo wat mijn rug doorboort betekent het einde....Bloedend lig ik op de vloer, het is gebeurd....game over!



Moedeloos zet ik de P.C. uit...
Ik kijk op de klok, vier uur 's nachts....

Morgen gaat het me lukken !!

Schrijver: Hans, 7 maart 2003


Geplaatst in de categorie: hobby

2.2 met 44 stemmen 3.007



Er zijn 2 reacties op deze inzending:

Naam:
Supershirley
Datum:
5 mei 2003
Email:
Supershirleymsn.com
Haha....Dit is echt heel leuk! Herkenbaar..ik doe ook vaak games!
Naam:
Alex
Datum:
8 maart 2003
Email:
a.wouters19chello.nl
Wat games doen met de Nederlandse taal . . .

Geef je reactie op deze inzending:

( vink aan als je niet wilt dat je e-mailadres voor anderen in beeld verschijnt)