Inloggen
voeg je verhaal toe

Verhalen

Dubbel en dwars bewezen...

Ik was er echt aan toe, die nieuwe stofzuiger. Heerlijk! Minder vaak dweilen, vegen en kleedjes kloppen. Enthousiast ging ik er die eerste keer mee aan de slag. En werkelijk: ik zag de kruimels van een afstand de zuiger in schieten. Ik was zo lekker bezig dat ik meteen maar even het toilet op spinnenwebben inspecteerde. Nu hadden wij ooit als grapje zo'n mooie rol toiletpapier cadeau gekregen met een plaatje op elk velletje papier. Zonde om te gebruiken. Dus hadden we hem ter decoratie hoog boven in de toiletruimte bevestigd, de zes verschillende vrolijke plaatjes goed zichtbaar naar beneden hangend. Maar wat gebeurde er bij mijn spinnenwebbenspeurtocht? Juist. Voor ik het in de gaten had schoot het eerste papiertje de zuigermond in, om in razend tempo gevolgd te worden door vrijwel de hele rol. Even stond ik beteuterd toe te kijken. Pas toen kwam mijn reactie, net op tijd om het laatste stukje wc-rol te redden. Nog nahikkend van een onbedaarlijke lachbui heb ik de inmiddels helemaal met plaatjes-wc-papier gevulde stofzak geleegd. Mijn nieuwe stofzuiger was ingewijd en de zuigkracht was dubbel en dwars bewezen!

Schrijver: Nell van den Bosch, 18 september 2003


Geplaatst in de categorie: humor

4.0 met 67 stemmen 2.178



Er zijn nog geen reacties op deze inzending.


Geef je reactie op deze inzending:

( vink aan als je niet wilt dat je e-mailadres voor anderen in beeld verschijnt)