Inloggen
voeg je verhaal toe

Verhalen

nachtmerrie

Voel de leegte in m’n kamer. Toch is er liefde daar. Ben ik aan het dromen, want het voelt zo raar. Strek m’n handen verlangend uit op zoek naar je warmte, maar er is niets, enkel de kou. Twijfel bekruipt me, ben ik dan toch niet wakker, je was toch gisteren hier? Wrijf me de ogen uit, alle slaap verdreven, overvallen door het trieste gevoel dat dit alles slechts een droom was.
Sleep me uit bed, strompel naar beneden, in de hoop dat ik daar enig teken vind van de realiteit. Hoor de regen tegen het raam, ook dat valt al tegen, zelfs het weer voelt de kou in m’n hart. Steek het licht aan, doe het weer uit, futloos sleep ik me rond en geef het dan maar op.
Het was een droom, dat weet ik zeker, sloom gevoel, terug naar bed. Hoor nog even de regen en verzink dan terug in een rusteloze slaap.tot…….
Strek m’n handen uit verlangend op zoek naar je warmte, raak je aan en vlij me zachtjes tegen je aan ……..het was geen droom, even een nachtmerrie.

Schrijver: danny cant., 1 november 2003


Geplaatst in de categorie: algemeen

2.8 met 8 stemmen 795



Er zijn nog geen reacties op deze inzending.


Geef je reactie op deze inzending:

( vink aan als je niet wilt dat je e-mailadres voor anderen in beeld verschijnt)