Inloggen
voeg je verhaal toe

Verhalen

Opgesloten in een cel van pijn

Op vrijdag avond kwam ik thuis, ik deed de deur open en ik zag een envelop liggen met mijn naam erop.
Ik pak hem op en ik loop naar m'n kamer om hem rustig te gaan lezen.
In de brief stond:

Lieve Nancy,

Met deze brief wil ik laten weten dat je altijd een goeie vriendin van me bent geweest en dat altijd zo zal blijven.
Je weet dat ik erg ben gepest, en dat het steeds erger werd en ik het er steeds moeilijker mee kreeg.
Jij was de enige waar bij ik terecht kon.
Op een avond liep ik naar huis.
Opeens werd ik een steegje ingetrokken, het was Frank, de jongen die me al jaren pestte.
Hij sloeg me keihard in mijn gezicht en zei dat ik alles moest doen wat hij me zei.
Ik was bang en probeerde hem van me af te slaan, maar hij was natuurlijk veel sterker.
Hij scheurde mijn blousje kapot, en begon mijn bh langzaam los te maken.
Ik schreeuwde om hulp maar niemand hoorde me.
Hij deed zijn broek los en trok ook mijn broek naar beneden.
Hij gooide me op de grond waarbij mijn hoofd de muur raakte, en ik raakte enkele minuten buiten bewustzijn.
Ondertussen bleek hij me verkracht te hebben en mijn geld te hebben gestolen.
Toen ik weer bij bewustzijn was, zat ik onder de blauwe plekken, mijn neus bloedde en hij had mijn kleren meegenomen.
Daar stond ik dan, hulpeloos in de kou, zonder kleren en niemand kon me helpen.
Opgesloten in een cel van pijn.
Ik begon richting huis te lopen.
Toen ik thuis kwam liep ik stilletjes naar boven, want ik hoorde dat mijn moeder dronken was en een vent aan de haak had geslagen; ze waren daarom te druk bezig om mij te kunnen horen.
Ik voelde me vies en heb ongeveer 5x gedoucht.
Daar lag ik dan in bed, tranen stroomden over mijn wangen, en ik dacht...was ik maar dood!

Lieve Nancy, waarschijnlijk als je dit leest ben ik al dood...want de schaar is mijn hulpmiddel geweest.
Vaarwel Lieve Vriendin...Ik zal je nooit vergeten.
TOT OOIT!!

Amber

Schrijver: Nancy, 21 juni 2004


Geplaatst in de categorie: pesten

3.9 met 21 stemmen 1.437



Er is 1 reactie op deze inzending:

Naam:
maaike
Datum:
26 november 2004
Email:
maaike_tienesenhotmail.com
Wow wat een mooi verhaal.

Geef je reactie op deze inzending:

( vink aan als je niet wilt dat je e-mailadres voor anderen in beeld verschijnt)