Inloggen
voeg je verhaal toe

Verhalen

De dans

Langzaam hoor ik de beat opkomen, net zoals het bonzen van mijn hart.
Zachtjes wiegend op de melodie kom ik in de Mooth. Mijn ogen zoeken de dansvloer af tot ik gevangen word in jouw blik. 1 seconde duurt het om te zien dat jij hetzelfde denkt als ik. Op de klanken van de eerste bass stap jij kordaat op mij af. Gelijk op het ritme meewiegend sla jij je armen om me heen en voel ik je warmte tegen mij aan. Genietend van het gevoel van je zachte lichaam bewegen wij soepel op de muziek. Opgezweept door de beat drukken wij onze lichamen tegen elkaar aan. Zo dicht dat ik al je rondingen voel en mijn bloed sneller begint te stromen. Heel zachtje druk ik mijn gezicht in je nek en voel dat jij hetzelfde doet. Door onze bewegingen komen mijn lippen zachtjes tegen je hals en ik proef jouw lichte zoute smaak. De temperatuur stijgt en ik voel hoe mijn strakke truitje langzaam omhoog kruipt. Je beweegt jouw handen over mijn rug tot een hand mijn klamme ontblote rug vindt. Jouw vingers strelen mijn hete huid terwijl ik zachtjes knijpjes in je nek geef. De kriebels in mijn buik spelen op bij het idee van jouw lippen op de mijne. Ik draai mijn hoofd en onze gezichten zijn dicht bij elkaar. Ik ruik je zoete geur en voel je warme en snelle ademhaling op mijn wang. Mijn ogen vinden de jouwe terwijl de beat langzaam afneemt. Ontwakend uit onze roes zien we de mensen om ons heen staan. Met opgewonden blikken staan zij te kijken naar twee dansende vrouwen.

Schrijver: Jessica van K, 21 maart 2005


Geplaatst in de categorie: erotiek

2.8 met 16 stemmen 2.016



Er zijn nog geen reacties op deze inzending.


Geef je reactie op deze inzending:

( vink aan als je niet wilt dat je e-mailadres voor anderen in beeld verschijnt)