Inloggen
voeg je verhaal toe

Verhalen

Schermschrijven

Hoi, ik ben Fred, vader van drie kinderen en "baasje" van drie katten, na ruim dertig jaar bij dezelfde werkgever te hebben geploeterd de WW in geknikkerd. Vruchtenloos traject CWI, solliciteren, UWV, solliciteren, reïntegratiebureau, solliciteren, mijn leeftijd is klaarblijkelijk onbemiddelbaar. Ben alweer geruime tijd gescheiden, kan een lekker potje koken en een mooie rooie wijn waarderen. Een (Friese) kopstoot gaat er ook wel in op z'n tijd. U kunt mij best een speelse man noemen, biljarten, darten, klaverjassen, computerspelletjes, ik doe dat allemaal. Wandelen, fietsen, natuur, muziek, televisie kijken. Klinkt dit bekend genoeg ?

Ik schrijf impulsief, misschien wel naïef, zit bij mijn scherm en tik de taal naar een ongekend einde. Soms somber, dan weer vrolijk of vreselijk lief. Mijn hoofd loopt over van invallen, wil dan alles vertellen, mijn vingers struikelen over elkaar om woordenstromen in te tomen, teneinde u het onontkoombare mede te delen. Valt vaak niet in goede aarde, mijn waarde, wegcijferen is geen kunst, ik vraag uw reactie als gunst.

Schrijver: Fred, 20 juni 2005


Geplaatst in de categorie: individu

3.2 met 4 stemmen 904



Er is 1 reactie op deze inzending:

Naam:
Rina van Dijk
Datum:
20 juni 2005
Email:
rinavandijktiscali.nl
Ach, je hebt kennelijk inspiratie genoeg. Kijk toch altijd weer even wat Fredje nu weer te melden heeft. Dacht een tijdje geleden, dat je doodging en later dat je zwaar gehandicapt in een rolstoel zat. Laten we maar aannemen dat bovenstaande "de werkelijkheid" is.We zien je niet over het hoofd.

Geef je reactie op deze inzending:

( vink aan als je niet wilt dat je e-mailadres voor anderen in beeld verschijnt)