Inloggen
voeg je beschouwing toe

Beschouwingen

Leven barend

Dit had eigenlijk een hartenkreetje moeten zijn, maar ik wil 'De zoen' eerst even laten bezinken, te mooi om daar niet bij stil te staan.

Mij gaat het (weer eens) om Den Haag, wat een incompetent stelletje onbenullen. Daar moesten ze eens met een pipetje te keer gaan, afzuigen in plaats van uitzuigen. Compleet van de pot gerukte fundamentalisten geconfronteerd met socialisten die erger zijn dan schuifkaas. Vergeleken met Alva is het alleen maar slechter geworden in dit holle land, nog nooit was de belastingdruk zo hoog. Hoe verzin je het, belasting over accijnzen, de nationale schat (gas) koppelen aan brandstof waar men nimmer genoeg van schijnt te hebben.

Oorlogen worden gevoerd om de vermeende democratie in stand te houden, daarbij gaat het niet om winnen maar om het gewin. De verkeerde koppen rollen, het wordt tijd dat het inteeltzooitje richting Gevangenpoort gaat en er IVF op wordt toegepast, In Vredesnaam Fusilleren !!

Schrijver: Staal, 4 juni 2008


Geplaatst in de categorie: politiek

1.8 met 4 stemmen 483



Er zijn nog geen reacties op deze inzending.


Geef je reactie op deze inzending:

( vink aan als je niet wilt dat je e-mailadres voor anderen in beeld verschijnt)