Inloggen
voeg je bewering toe

Beweringen

Jongeheer, Rommeldam staat op de rand van een burgeroorlog, het is nu geen tijd voor grappen. Sancho Panza is een man en de Marokkaanse gemeenschap begrijpt veel meer dan de PVV kan vatten. Wie regelmatig een stevige wandeling maakt en Elsevier leest, reageert na afloop altijd een stuk genuanceerder en intelligenter. Bovendien ben ik de enige, ware Heer Bommel hier. Kijk uit voor identiteitsdieven…

Schrijver: O.B. Bommel
Inzender: O.B.Bommel, 8 september 2009


Geplaatst in de categorie: adel

3.8 met 5 stemmen 3.477



Er zijn 2 reacties op deze inzending:

Naam:
Tom Poes
Datum:
10 september 2009
Ik noteer slechts wat ik met mijn heldere kattenogen kan zien, heer Ollie. Soms schiet mijn kattenpoot daarbij een klein beetje uit, maar ik houd mij altijd aan de feiten. Misschien is het beter om er verder maar het zwijgen toe te doen. Ik heb mijn zegje gezegd. De deugnieten zijn gewaarschuwd.

Ik lees alleen de paperbacks van Marten Toonder. Het is zo heerlijk om alle avonturen die we hebben beleefd nog eens rustig na te lezen. Wie de geschiedenis kent, is immers voorbereid op de toekomst.
Naam:
Bulle Bas
Datum:
9 september 2009
Het rommelt in Ede! Dit keer ben je er bij, Bommel, ik ga je bekeuren. Wat is je naam?

Geef je reactie op deze inzending:

( vink aan als je niet wilt dat je e-mailadres voor anderen in beeld verschijnt)