Inloggen
voeg je bewering toe

Beweringen

Mijn deur staat morgen gewoon weer open, niets te vieren maar kom eten bij mij. Opperdoezen ronde, beetgare winterpeen en stoofpot met ui (sorry Mohammed, varkenslapjes), koffie en een chocolade muffin. En dan praten we na, over dat foute nummer van de Zangeres zonder Naam. Besmuikt zullen we lachen en ik zwaai u uit tot de hoek van de straat.

Schrijver: Raaf, 4 oktober 2009


Geplaatst in de categorie: humor

1.0 met 8 stemmen 261



Er zijn 7 reacties op deze inzending:

Naam:
Raaf
Datum:
7 oktober 2009
Ach Katja, zolang er niemand over de varkenslapjes valt is er eigenlijk niets aan de hand
Naam:
Katja
Datum:
6 oktober 2009
Lekkere schatten, wat een woordenoorlog hier.
Er is meer te doen in dit leven hoor schatjes.
Naam:
Raaf
Datum:
6 oktober 2009
@ markies, ik voel me vereerd, Guust is een stripHELD, u bent een schijterd in een kasteel.
@ Wilma, ik ben bang dat u vreemd moet gaan.
Naam:
Wilma
Datum:
5 oktober 2009
Maar Fred, schattebout, laat je toch niet zo op stang jagen door die striphelden. Kom toch naar binnen en laat je door je vrouwtje verwennen, lekker gezellig in ons PVV-huisje uit het stenen tijdperk!
Naam:
Markies de Cantecler
Datum:
5 oktober 2009
Ik heb me zelden zo goed vermaakt als met u, amice, want gij zijt immers Guust Flater.
Naam:
Raaf
Datum:
5 oktober 2009
Ik reageer niet op arrogante stripfiguren.
Naam:
Markies de Cantecler
Datum:
4 oktober 2009
Nee dank u, ik heb met u al gegeten en gedronken, als ik zo vrij mag zijn. Als ik u met een bezoek vereer, zoudt ge mij door uw stuitende aanwezigheid slechts met een indigestie opzadelen, zodat ik mij genoodzaakt zie bij nacht en ontij een geneesheer te raadplegen. Ik verkies daarom een driegangenmenu in mijn château.

Geef je reactie op deze inzending:

( vink aan als je niet wilt dat je e-mailadres voor anderen in beeld verschijnt)