Inloggen
voeg je bewering toe

Beweringen

Pesten is doodgewoon, het jaagt mensen letterlijk de dood in.
Pesten op school of in je straat is erg maar digitaal pesten gaat nog een stapje verder. Digitaal pesten gaat anoniem en dan onder een schuilnaam iemand lekker de grond intrappen.

Schrijver: Deborah, 12 september 2012


Geplaatst in de categorie: pesten

4.1 met 29 stemmen 230



Er zijn 4 reacties op deze inzending:

Naam:
Dyenne
Datum:
16 september 2012
Email:
dyenne72home.nl
Ja, Hendrik ik ken ook die mensen hier op de site.
Jammer vind ik dat want de lol gaat er op deze manier wel af.
Anomien pesten vind ik hetzelfde als dat je een blinde een klap verkoopt en dan zegt 'Die zag je niet aankomen he?' Zo gaan sommigen hier ook te werk. Vaak hebben de mensen zelf niet in de gaten wat ze doen en hoe ze een ander onderuit kunnen halen.
Naam:
Hendrik Klaassens
Datum:
16 september 2012
Email:
klaassens38zonnet.nl
Sinds 2006 ben ik actief op deze site. In het begin kreeg ik zelden boze of hatelijke opmerkingen. Langzaam maar zeker gebeurde dat wel. Vaak gebeurde dat door mensen die anoniem wensten te blijven. Meestal ging het dan over het geloof.

De laatste jaren is dat erger geworden. Er zijn nu een paar mensen die je als irritante volgers of stalkers kunt beschouwen. Zij maken er een sport van om anderen het leven zuur te maken. Soms publiceren deze mensen trouwens onder eigen naam, want het gebeurt niet altijd anoniem.
Naam:
J.de Groot
Datum:
15 september 2012
Email:
joke190411hotmail.com
Heb je goed gezien!
Naam:
Wilma de Bruïne
Datum:
15 september 2012
Ik ken ook zo'n persoon. Die gaat zelfs met de buren van degene die zij wil pesten aanpappen en verspreidt zo haar lelijke praatjes en roddels en laster. Dit is bekend bij justitie.

Geef je reactie op deze inzending:

( vink aan als je niet wilt dat je e-mailadres voor anderen in beeld verschijnt)