Inloggen
voeg je bewering toe

Beweringen

Wie door zakkenvullers en de euro aan lagerwal is geraakt en zijn schaapjes (nog) niet op het droge had, moet verdomd goed met de riemen roeien die hij nu nog heeft, om zijn hoofd nog heel even boven water te houden...
Met dank aan die twee lachebekjes!

Schrijver: J.de Groot, 18 december 2012


Geplaatst in de categorie: economie

3.0 met 55 stemmen 980



Er zijn 6 reacties op deze inzending:

Naam:
Tom Poes
Datum:
25 december 2012
Dorknoper, ik probeer juist iets aardigs te zeggen over deze mooie inzending van Joke, en ik word meteen bestempeld tot 'ons rancuneuze katje'. Als deze reactie rancuneus is, zijn jouw eigen reacties van hetzelfde type dat ook.
Naam:
Dorknoper
Datum:
25 december 2012
Tom Poes probeert het aalgladde pad van de weinig geestige overdrijving. Ik vind de bewering met het plaatje wel grappig. Ons rancuneuze katje mag uiteraard anders vinden. Maar Poes zijn stijltje blijft hierdoor goed herleidbaar. En wel tot een blogzuchtig schrijvertje. Wat ik u brom!
Naam:
Jacob
Datum:
24 december 2012
Helaas kan ik even niet op een orginele uitspraak komen, dus sluit ik mij maar bij Tom Poes aan.
Naam:
Tom Poes
Datum:
24 december 2012
Joke op haar beste, grote klasse! Deze bewering verdient het om in de eregalerij van 'beste inzendingen van het jaar' te worden opgenomen. Vooral de originaliteit is onovertroffen.
Naam:
J.de Groot
Datum:
21 december 2012
Email:
joke190411hotmail.com
Ja Len, lekker stelletje,
de bankdirecteur van DSB bank,
en de gulden verkoper...(tegen een veel te lage koers!)
De een is al bijna koppie onder,
en de ander, ach, een zalm zwemt met het oog op het paaien altijd tegen de stroom in, en dat gaat hem goed af nu, hoezo zakkenvullers?
En wij, juist, massaal koppie onder bijna....!
Naam:
Len Cornelis
Datum:
21 december 2012
Grappige foto met zuur, maar geestig, bijschrift. Beiden hebben vast zwemdiploma's.

Geef je reactie op deze inzending:

( vink aan als je niet wilt dat je e-mailadres voor anderen in beeld verschijnt)