Inloggen
voeg je bewering toe

Beweringen

Je kunt proberen om de draak met mij te steken.
Vergeet vooral ook niet hierbij, dat ik een staart bezit
die nogal eens behoorlijk zwiepen kan.
Vanuit een richting waarin je de krachten nìet had verwacht!
Vuurvlammen spuwen is mij niet vreemd en uit de neusgaten kan weleens wat stoom worden afgeblazen!
Een gewaarschuwd mens telt voor twee... .

Schrijver: Petra Hermans, 9 juni 2014


Geplaatst in de categorie: woede

2.5 met 13 stemmen 256



Er zijn 6 reacties op deze inzending:

Naam:
Wilma de Bruïne
Datum:
15 juni 2014
J. de Groot, het met jou eens zijn doe ik zeer zeker niet. Een goede raad : bemoei je niet met mijn zaken. Jij hanteert hier een autoriteitsdrogreden.
Naam:
J.de Groot
Datum:
13 juni 2014
@ Wilma, Petra mag en kan schrijven wat ze wil.
Of je haar mening deelt doet niet ter zake nu.
Uitleg geven aan haar inzending hoef jij geheel niet te doen, kan ze zelf best!
Haar aanwezigheid op de site is
denk ik het grote probleem. Ik heb haar ook gelezen op andere sites en daar ging het er even anders aan toe dan hier, en toen was het gauw einde verhaal.
Dat mensen haar uitlatingen en denkwereld niet kunnen volgen of daar geen binding mee hebben is ook hun goed recht.
Alleen haar dagelijkse inzendingen is iets teveel van het goede, misschien kan jij haar duidelijk maken dat één inzending in de zoveel tijd haar meer tot haar recht doet laten komen.
Zou voor veel mensen minder irritatie opwekken, denk jezelf ook niet?
En het juiste tabblad kiezen b.v. Hartenkreten
want dat zijn het, ik denk dat er dan minder irritatie zou zijn.
Irritatie uitlokken moet je niet willen, geef aan iedereen de ruimte. (Maar daar is zij geheel niet mee bezig wil alleen haar eigen verhaal vertellen)
En dat doet Petra zeker wel, maar of ze dat zelf beseft, ik denk het niet.
Jammer.
Naam:
Wilma de Bruïne
Datum:
11 juni 2014
Petra geeft hier een omschrijving van de betekenis van het begrip "woede." Niets mis mee.
Naam:
Pieter. S.
Datum:
10 juni 2014
Ik, mij, mijn, en mezelf, en nu dan de draak!
Gaat het engeltje nu in een duiveltje veranderen?

Dekking zoeken nu mensen...U bent gewaarschuwd!
Maar ze kan er niets aandoen, heeft U kunnen lezen.
Naam:
Gijs
Datum:
9 juni 2014
Heb je nu je ware aard laten zien? Zoals ik al dacht, een wolf in schaapskleren. Altijd het lieve vrouwtje uithangen dat zuiver is en nu valt het masker af. Bang ben ik niet, ik vind het zielig.
Naam:
Jacob van Schaijk
Datum:
9 juni 2014
Email:
tijsterblomlive.nl
Geraakt ? Hoewel ik geen fan van je ben, stel je me nu teleur: deze uitspraak lijkt veel van wat voorafging te ondergraven.

Geef je reactie op deze inzending:

( vink aan als je niet wilt dat je e-mailadres voor anderen in beeld verschijnt)