Inloggen
voeg je bewering toe

Beweringen




Er zijn 3 reacties op deze inzending:

Naam:
Monique Methorst
Datum:
14 augustus 2014
Email:
moi636yahoo.com
Komt dit niet op hetzelfde neer als je hoofd in het zand steken?
Naam:
Koert Karlson
Datum:
14 augustus 2014
Benieuwd hoe het scheppingsproces in elkaar stak om tot deze bijzondere en slappe Open Deur te komen onder het mom van een 'bewering'. Goedbedoeld, maar inhoudelijk en qua originaliteit zwaar tegenvallend. Tenzij ik de creatieve pointe mis. Iemand kan deze wellicht voor mij duiden?

Anders begrijp ik de plaatsing niet. Werd je wakker, Petra, op een nacht, badend in het zweet? En greep je snel naar het kladblok op het nachtkastje? Of las je eerst reeksen filosofen, dominees en dichters? En smeedde je daaruit het beste van alle werelden tot een Bewering, welke alle andere beweringen over oorlog overbodig maakt? Waarschijnlijk begrijp ik de diepere laag niet. Joanan gaat in zijn positieve reactie best wel ver.
Naam:
Joanan Rutgers
Datum:
13 augustus 2014
Hopelijk lezen Poetin en de dubieuze regering in Kiev de Russische vertaling hiervan en de ISIS-malloten en de Hamas-duivels de Arabische vertaling ervan!...

Geef je reactie op deze inzending:

( vink aan als je niet wilt dat je e-mailadres voor anderen in beeld verschijnt)