Inloggen
voeg je bewering toe

Beweringen

Ik ga nu iets schrijven hier,
wat ik heel lang niet meer gedaan heb.
Omdat ik een bewering iets anders vind dan een mededeling of een zienswijze/belevenis van persoonlijke aard.
Doch nu voel ik me verplicht om een geweldige schrijver en ook een geweldige vriend hier een laatste groet te moeten brengen.

En ik beweer dus nu hier: Jos je was een Topper!

Schrijver: J.de Groot, 6 januari 2015


Geplaatst in de categorie: overlijden

4.3 met 24 stemmen 383



Er zijn 6 reacties op deze inzending:

Naam:
Quito Nicolaas
Datum:
8 januari 2015
Jos, al ben je niet langer onder ons, voor mij was je een taalvirtuoos en heb ik heel veel waardering voor jouw gedichten. Je had ook een bijdrage geleverd aan mijn schrijverscarrière, waarvoor ik je dankbaar ben. Rust zacht Jos Zuijderwijk
Naam:
Mohair
Datum:
7 januari 2015
Ben ook geschrokken van het bericht. Jos, dankjewel voor je mooie columns en gedichten. Ik wens alle dierbaren en bekenden, veel sterkte met het verlies van Jos Zuijderwijk.
Naam:
Hans Mooi
Datum:
7 januari 2015
Heel treffende 'bewering' Joke...
Naam:
J.de Groot
Datum:
6 januari 2015
Sorry Günter, je hebt gelijk, ik had zijn achternaam er bij moeten vermelden.
Misschien kan de redactie dat nog veranderen?
Voor mij was Jos...Jos.
Dank voor je mooie reactie.
Naam:
nita
Datum:
6 januari 2015
Eens met deze bewering. Geschrokken van het bericht. Dank voor je mooie columns Jos.
Naam:
Günter Schulz
Datum:
6 januari 2015
Email:
ag.schulztiscali.nl
Joke, oprecht bedankt voor het ingetogen en tevens diep rakende in memoriam voor Jos.

Ik las eerst op het voorblad van de site een bijdrage van M. van Heinde en Verre, waarvan ik dacht: als dit serieus is, dan hoop ik, dat het hier niet over de enige Jos gaat die ik op deze site ken(de).

Pas na het lezen van jouw woorden werd mijn bang vermoeden uiteindelijk bevestigd toen ik mededeling van de redactie onder ogen kreeg.

Soms gaan dingen bij mij wat omslachtig en via een omweg; de impact blijft dezelfde.

Geef je reactie op deze inzending:

( vink aan als je niet wilt dat je e-mailadres voor anderen in beeld verschijnt)