Inloggen
voeg je bewering toe

Beweringen

Iemand is mijn leven binnengedrongen, iemand die op zoek is naar de eigen identiteit en mij daarmee lastig valt, mijn naam gebruikt, mijn leefomgeving verziekt door de laster en de aanzet naar medebewoners toe en zelfs kinderen, om vervelend te doen. Deze persoon krijgt hierdoor, met haar semantische dementie, een goed gevoel. Het begrip "goed" moet hier anders worden geïnterpreteerd. Deze persoon heeft er alles aan gedaan om de eigen identiteit te verliezen en dat is uitstekend gelukt, elke vorm van hulp, elke tegemoetkoming is zinloos. Zij wil door de stront zakken en voorzichtig stikken. Het is alleen zo vervelend dat zij door de omstandigheden zo negatief te manipuleren mij daarin probeert mee te trekken, maar ook deze poging is zinloos.

Schrijver: Wilma de Bruïne, 31 januari 2015


Geplaatst in de categorie: spijt

2.8 met 11 stemmen 176



Er zijn 2 reacties op deze inzending:

Naam:
Henk
Datum:
2 februari 2015
Zo vindt u dat, haar naam is Joke zij noemt zich ook wel Jilles of Anna en schendt graag andermans naam.
Naam:
J.H.W.Heilloos
Datum:
1 februari 2015
Kunt u nou echt niet uw privé sores voorleggen aan een hulpverlener in plaats van die hier te ventileren?

Geef je reactie op deze inzending:

( vink aan als je niet wilt dat je e-mailadres voor anderen in beeld verschijnt)