Inloggen
voeg je bewering toe

Beweringen

Harold Bornstein, de voormalige privé-arts van De Donald, heeft meegedeeld dat Trump in hoogst eigen persoon zijn gezondheidsverklaring ten tijde van de verkiezingscampagne ('gezondste president ooit") eigenhandig heeft opgesteld!
Vergeleken met zijn andere strapatsen lijkt me dit een klein dingetje!

Schrijver: A. Steios, 2 mei 2018


Geplaatst in de categorie: ziekte

3.7 met 3 stemmen 161



Er zijn 2 reacties op deze inzending:

Naam:
Ton Hettema
Datum:
4 mei 2018
Jezelf volledig, dus in alle opzichten, gezond en capabel verklaren lijkt me de enige optie die de goede man heeft om stelling te nemen in en weerstand te bieden aan de paranoïde heksenjacht die vanaf het begin van zijn aantreden door de multinationale media en de dolgedraaide aanhang van de kandidaat die nog steeds niet tegen haar verlies kan, tegen zijn presidentschap wordt gevoerd. Onophoudelijk, arglistig, insinuerend, verzuurd en hysterisch..
(inclusief alle 'nuttige idioten' die deze hetze versterken en continueren)
Naam:
Joanan Rutgers
Datum:
3 mei 2018
Dat heet bluf en opschepperij. Mijn hemel, wat een triest figuur! Dat hij geestelijk ziek is, maak je flink duidelijk in de categoriekeuze. Wat een megabedrieger en hij gaat maar door! (-)

Geef je reactie op deze inzending:

( vink aan als je niet wilt dat je e-mailadres voor anderen in beeld verschijnt)