Inloggen
voeg je bewering toe

Beweringen

Steentjes plakken in Wijkcentrum "De Nieuwe Stede" te Tilburg

De sfeer in Tilburg is duister, desolaat en druilerig, maar in januari kun je niet anders verwachten....
Restaurant "De Katterug" verwelkomt je steeds hartelijk en ook Wijkcentrum "De Nieuwe Stede" waar je je in een eveneens duister en ongezellig lokaal waant alsof je bent teruggekeerd in je lagere school-klas te midden van dames die mozaïeksteentjes plakken die uit moeten groeien tot grote voorstellingen van vogels, bloemen en vlinders en wat dies meer zij. Men is ijverig bezig en verhaalt tijdens de werkzaamheden over tal van ziekte- en sterfgevallen en doktersbezoek. Aan mij is de afbeelding van een eendje toegewezen die opgevuld moet worden met kleine witte en blauwe mozaïeksteentjes. Dit als aanloop en voorstadium voor een groter werkstuk maar daartoe ben ik waarschijnlijk moeilijk te porren. Tijdens de koffiepauze observeren we de heren die zich amuseren in het biljartlokaal. Zal ik de afbeelding van het eendje nog voltooien?

Schrijver: I.Broeckx, 14 januari 2019


Geplaatst in de categorie: hobby

Er is nog niet op deze inzending gestemd. 156



Er zijn nog geen reacties op deze inzending.


Geef je reactie op deze inzending:

( vink aan als je niet wilt dat je e-mailadres voor anderen in beeld verschijnt)