Inloggen
voeg je column toe

Columns

Nou WEL!

Ja, nee, dat is lekker! Nou het niet meer hoeft ineens wel gaan winnen.
En gemotiveerd dat we zijn, en fris van de lever en mooie aanvallen, het kan niet op!
Rolls Royce menneke Memphis ingeleverd voor een jonge gazelle die ook nog eens medespelers weet te vinden. En Dicky als vanouds briesend op de bank, zou dat het zijn? Geeft hij dat beetje extra peper dat melancholicus Blind, die erin slaagt om een geur van permanente depressie om zich heen te verspreiden, niet in huis heeft?
We winnen weer. Allemaal om elkaars nek, alsof we in de halve finale staan. Maar het is nep hoor jongens, gewoon een beetje dollen om des Danny's baard(je).
Te laat en voor spek en bonen. En dan een beetje alles of niks gaan spelen..
Alsof het niet vernederend genoeg is om als sparring partner te dienen voor de echte EK gangers. Ik luisterde na afloop even mee in de kleedkamer;
'Oke, jongens evaluatie. Dit was effe leuk foehballu, maar straks bij de WK kwalificatie niet vergeten; 'Het gaat om balbezit en tikkies terug!'
Straks maar eens kijken hoe die dekselse Belgen het doen.
Kunnen we wat van leren!

Schrijver: trawant, 6 juni 2016


Geplaatst in de categorie: actualiteit

4.0 met 3 stemmen 78



Er zijn nog geen reacties op deze inzending.


Geef je reactie op deze inzending:

( vink aan als je niet wilt dat je e-mailadres voor anderen in beeld verschijnt)