Inloggen
voeg je column toe

Columns

Shower

Trrrring…
– Svetlana Nuskalova.
– Mevrouw, mijn naam is Trawant van Nederlands punt enel. Bent u de Russische prostituee die Donald Trump…?
– Golden Gwhower? Da!
– U spreekt Nederlands?
– Jazeker, wij alle markten thuis.
– Fijn, kunt u iets meer vertellen over die avond in het Carlton Ritz?
– U wilt golden gwhower? Met twee, met drie, ook poep?
– Nee hoor ik niet, het gaat om de heer Trump.
Ach, was routineklus, doordeweeksje. Even KGB gebeld: komt hot shot uit Amerika, cameraatje voor je weet maar nooit.
– Was genieten in de suite?
– Nou ja, genieten, leuk gerijmd trouwens, doet u vaker? Maar genieten, niet echt, wij moeten eerst wel 4 liter weg zien te klokken meneer Trawant, want met ouwe wijvenplasje is klant niet in z’n sasje. Nou doe ik ’t ook, u hoort?
– Ja leuk, maar met 4 liter lukt het toch wel?
– We hebben hem van zijn toepet tot z’n tenen geplasnosjt. Hij vlaggetje om z’n tower, en maar roepen: ‘You make America great again!’ Nou dat duurde wel even, maar da’s de leeftijd.
– Maar dan weten jullie toch van wanten…
– U kent collega Wendy…?
– Nou nee, ik bedoel hoe je dat dan wel…
– Oh, beetje spanken, paar klemmetjes, wurgstokjes en hoppa daar komt Jan Splinter door winter…
– En toen zeker afrekenen..
– Creditcard, geen probleem heb het reçuutje nog.
– En de film?
– Die gaat binnenkort naar Penthouse, die bieden ’n miljoen. Maar ik ga u hangen, werk aan de winkel we krijgen zo een meneer W. uit Niederlanden. Schijnt ook president te willen worden…
– Enne… wat zijn de wensen?
– Wil straf, dus beetje hardcore, bondage en met de zweep.
– Op de…?
– Op de blote poeparoetsjka! Als u een dvd’tje wil…?

Schrijver: trawant, 16 januari 2017


Geplaatst in de categorie: actualiteit

3.6 met 11 stemmen 112



Er zijn 3 reacties op deze inzending:

Naam:
Ton Hettema
Datum:
26 januari 2017
Leuk gedaan, trawant, vooral dat accent is vlekkeloos. Ik kan het zo horen. Volgens mij is het een dikkertje, deze Svetlana, voor zover ik me herinner. Ik was toevallig in de buurt voor een dichterscongres. Zo ontmoette ik Donald. Een joviale man. Hij is niet krenterig, dus ik mocht mee. Het was een belevenis om nooit te vergeten. Nog maanden met zalfjes geprobeerd om die schurftuitslag op mijn gezichts- en voorhuid weg te werken. En jeuken dat het deed! Geert was er ook. Mark wilde niet mee, die belde met z'n moeder. De wodka vloeide rijkelijk en ik nam de volgende dag waggelend en met brandende ogen plaats achter het katheder om mijn gedichten voor te dragen. Het was fantastisch!
Naam:
Gabriëla Mommers
Datum:
16 januari 2017
Briljante satire, waar een president tegen moet kunnen. En het zegt inderdaad niets over zijn kwaliteiten als president, want dan hadden wel meer presidenten moeten aftreden. Wat wel zorgelijk is, is zijn visie op de internationale verhoudingen in de wereld. Met name zijn uitspraken over Rusland, Europa en NAVO baren mij grote zorgen.
Naam:
Joanan Rutgers
Datum:
16 januari 2017
Knap gedaan, maar volgens mij staat het seksuele leven van een president los van zijn kwaliteiten als president. Het is toch logisch dat je op dat hoge niveau relaxatie-compensatie chartert. Kunstschilders en koningen doen al eeuwenlang niet anders.

Geef je reactie op deze inzending:

( vink aan als je niet wilt dat je e-mailadres voor anderen in beeld verschijnt)