Inloggen
voeg je column toe

Columns

SHELL

Bent u ook zo blij met het initiatief van Shell. Om een cent extra te mogen betalen per liter brandstof en zij gaan, voor u, daar bomen mee planten ter compensatie van de CO2 uitstoot. Nee toch? Boeven zijn en blijven het, die altijd proberen mensen extra geld uit de zakken te kloppen. Het komt er op neer dat u eigenlijk medeverantwoordelijk wordt gemaakt voor de alom veroorzaakte ellende van Shell. O ja? Ja, als u die cent extra niet betaald, dan hebt u ook schuld, want u stelt hen niet in de gelegenheid maatregelen te nemen. Het is een soort maffiapraktijk. Wij van Shell willen u beschermen( tegen Shell zelf), maar dan moet u wel extra betalen. Gewoon schaamteloos.

Vergeet even niet dat al die gekapte bomen jaren nodig hadden om echt bomen te worden. Tegen die tijd dat de nieuw geplante 'bomen' echt hun compenserend werk kunnen doen, ligt het gebruik van fossiele brandstof al lang achter ons. Shell heeft miljarden verdiend en meer dan genoeg geld en tijd gehad om iets aan het milieu te hebben kunnen doen. Het blijven hondsbrutale gewetenloze boeven. Laat u toch niet foppen.

Schrijver: catrinus
11 april 2019


Geplaatst in de categorie: actualiteit

3.8 met 4 stemmen 214



Er zijn nog geen reacties op deze inzending.


Geef je reactie op deze inzending:

( vink aan als je niet wilt dat je e-mailadres voor anderen in beeld verschijnt)