Inloggen
voeg je column toe

Columns

VOOR HET BLOK

Er is weer eens een storm in een glas water gecreëerd.
Maxima heeft een gesprek gehad met de Saudische kroonprins - veronderstelde verantwoordelijke voor de moord op journalist Khashoggi – Mohammed bin Salman.
Het hele parlement is ‘gemaakt’ in rep en roer, want ja dat had natuurlijk niet gemoeten. Maar laten we eerlijk zijn dat gebeurt dagelijks. Natuurlijk spreekt Nederland ook met Rusland, China, Turkije, Amerika, Israël en noem verder maar op, waar ook mensenrechten worden geschonden, en dat dan zelfs officieel, op regeringsniveau met fluwelen handschoentjes aan.
Minister Blok moet weer even met z’n klokkenspel voor het blok staan.
Wees gerust de man zal er terecht geen schade van oplopen, want hij heeft het gelijk aan z’n kant.

Het is slechts een gelegenheid voor veel partijen om even hun stem te laten horen en om even te laten zien hoe politiek correct ze zijn.
Ach we moeten het hun gunnen, maar zelf heb ik het idee van mensen, kunnen we die dure tijd niet beter aan echt belangrijke dingen, aan het echte werk, besteden.

Ach Maxima is dat gesprek niet aangegaan als vertegenwoordiger van Nederland, maar namens de VN.
Maar ik durf wel te beweren dat we mogen stellen dat het van, de als ‘intelligent’ te boek staande, Maxima gewoon “een heel klein beetje dom” was.

Schrijver: catrinus
3 juli 2019


Geplaatst in de categorie: actualiteit

3.0 met 2 stemmen 68



Er zijn 2 reacties op deze inzending:

Naam:
Olean
Datum:
6 juli 2019
...wel een klein beetje héél dom, dan...
Naam:
Joanan Rutgers
Datum:
3 juli 2019
Wie met pek omgaat...

Geef je reactie op deze inzending:

( vink aan als je niet wilt dat je e-mailadres voor anderen in beeld verschijnt)